9 Aralık 2011 Cuma

Bazıları Ateşli Sever-Teresa Medeiros




Çok eğlenceli, harika diyalogları olan aynı zamanda duygu dolu, aşk kokan,mizahi yönden desteklenmiş bir roman, İşte Teresa Medeiros Farkı ... büyük keyif alarak okudum..
`Robert the Bruce`romanın yan karakterlerinden.)) Ve bir kedi , mükemmel bir çeviri.Çevirmen Aydan Şanlısoy Özbek''''e koca bir teşekkür çünkü yazarın o akıcı ve esprili dilini olduğu gibi yansıtmış..Yayın evi Pegasusada teşekkürler Orjinal kapak,düzgün bir çeviri ile bize bu çok sevdiğim yazara kavuşturduğu için..
Kitabın elime alıp okumaya başladığımda beni çok güldürdü.kahkahalarıma hakim olamadım..
Güllerin Fısıltısı``kadar yoğun duygusallık yoktu ama bu iki zıt kitabı yazan yazar olarak Teresa Medeiros''''a daha da hayran oldum.
Çünkü ilk kitabı okurken gözyaşlarıma hakim olamamıştım.Bazıları Ateşli Sever''''de de kahkahalarıma...
Bu harika yazarın diğer kitaplarını okumak için iki yıl daha beklemek istemiyorum..Umarım daha sık aralıklarda okuruz yazarımızın romanlarını.
Bazıları Ateşli Sever yazarın
Kincaid Highland Serisi:

1. Some like It Wicked (2008) Bazıları Ateşli Sever
2. Some like It Wild (2009)

Kincaid serisinin ilk kitabı Catriona ikinci kitap ağabeyi Connor''''un Pegasusu umarım bu seriyi kısa zamanda bitirir..Çok beklemeyiz umarım..Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder