14 Nisan 2012 Cumartesi

Aşk Hep Vardı Sandra Brown

Aşk Hep Vardı-Sandra Brown
Texas! Serisinin 4.kitaptan oluşuyor. 1. Texas! Lucky (1990) (Yarınlar İçin) 5/3,85 2. Texas! Chase (1991)(Hep Aşk Vardı) 5/3,92 3. Texas! Sage (1991) 5/3,89 4. The Texas! Trilogy (omnibus) (1992) 5/4,15 İlk üç kitapta Tyler Kardeşlerin hikayeleri olduğu bu seri goodreadsta iyi puan almış olduğunu görüyorum.. Yarınlar içinde Tyler Kardeşlerden Lucky'nin hikayesi vardı..Ağabeyi Chase'in hikayesini okuduğum ikinci hikayenin kurgusu daha güzeldi....Duygu yoğunluğunu güzel vermişti yazar..kitap çok akıcıydı nasıl bittiğini anlamadım bile..Ama Kaza Kurşunu,Acılar Dinecek,Görgü Tanığı,Sis Perdesi,Şahidin Korkusu isimli romanları bence çok daha iyi olsa da büyük bir keyif alarak okudum..

Şunu hemen belirteyim ki Martı Yayınlarından çıkan en iyi Sandra Brown kitabıydı bence.. Bir erkeğe ümitsizce aşık olan bir kadının hikayesini okuyoruz aslında bu romanda..Dile kolay lise çağlarından beri aşık olduğu erkeği gizlice bir kadının hikayesi var..Bu hikayeden sakın kadının güçsüz olduğu sanmayın..aksine çok güçlü..Onun mutluluğu içinde geride kalacak kadarda fedakar.. Yaptığı şey cesaret ister yürek ister..Yıllarca ümitsizce aşık olduğu adamın başka birine aşık olup evlenmesini yuva kurmasını sessizce izlemiş bir genç kadın..Hatta sevdiği adam ve karısına ev bakıp onlara hayallerindeki evi bulmuş bir kadın..Yaptığı bence yürek ister.. Belki de bu yüzden Marcie karakterini çok sevdim,takdir ettim..İnsan ister istemez öz eleştiri yapıyor ben olsaydım ne yapardım diye..çünkü o kadar güç ki bulunduğu yer..Yine de yılmıyor sevdiği adam için mücadele ediyor..Bu mücadeleyi verirken de bir sapık tarafından taciz ediliyor.. Öte yandan Chase sevdiği taptığı karısının ölümünden sonra yaşayan bir ölüye dönüyor diyebilirim..Kendini yıllarca cezalandırmak için en kötü ortamlarda yaşamaya çalışıyor..Kendisini tam da ölürmeyi başaracağı sırada yolları Marcie ile kesişiyor.. Marcie onun yanında en rahat olduğu kişilerden arkadaşı,dostu..Ama Chase için işler hiçde umduğu gibi gitmiyor..Marcie onun bulduğu andan itibaren bırakmıyor..Onu kazanmak için deyim yerinde ise yapması gereken her şeyi aşkta her şey mübahtır sözünü doğrular şekilde yapıyor..

 Çok zevk alarak okudum..okurken bir kadının aşkı için verdiği mücadeleyi ve kazanmak için neler yapabileceğini okuyun..Emek verilmeden mutluluk ayağımıza kadar gelmiyor..Çok güzel mesajlar vardı bu romanda..Tavsiye ederim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder