8 Nisan 2012 Pazar

Nisan Harlequinleri..

Düşmanla Başbaşa-Olivia Gates
Bu ayki Harlequin Yayınlarindan bu ay okudugum Desire Serisini cok begendim. Ilk hikayeyi sevgili Hanife Albayrak cevirmis tebrikler canim. Olivia Gates'in Düsmanla Başbasa'yi keyifle okudum yazarin prensli kitaplarindandi. Aslinda prens ve seyhli hikayeler bana ters gelir. Ama bu hikaye güzel ve akiciydi. Hikayedeki şeyhin karizmasına bayıldım resmen..Bir kurtarma operasyonunda kurtardığı muhabir ile kaza geçiren şeyhimiz kurtardığı kişinin kadın çıkması birde ailesine düşman olduğunu öğrenmesi ve gelişen olaylar ve aralarında filizlenmeye başlayan duygular..Güzel ve akıcı bir hikayedi..Beni kasmadı:)) Ikinci hikayeyi ise cok sevdim cok sevimli duygu yüklüydü. Maya Banks ilk defa okudum.Yazari cok sevdim ozellikle hikayedeki aile sicakligi veren Celia'nin baba ve agabeylerine bayildim.. Reklamcı olan Celia çalıştığı şirketin kötü durumda olması yüzünden Spor malzemeleri üreten önemli bir şirketin reklam larını alması gerekiyordu..Bunun için diğer çalışan şirketlerdeki reklamcılar gibi Evan'a ısrar etmiyordu.. Celia ve Evan ilk karşılaştıkları andan itibaren birbirlerinden etkilendiler..Celia'nın korkusu aşk ile işi karıştırmaktı..Evan ise ilk gördüğü andan beri onu unutamıyordu..Ona reklam işini vermesi ile kaybetmekten korkuyordu..Ama olaylar o kadar ani gelişti ki..ikiside planlarını uygulayamadı..Tavsiye ederim....Ağabeylerine bayıldımmm umarım onların hikayesini de okuyabilirim... 

 Endülüste Aşk-Diana Hamilton Bu ayki Harlequin Classic'den çıkan ilk hikaye biraz Kül Kedisi Masalını da andırıyordu.. Endülüste Aşk sevimli güzel bir hikaye idi..Gayri meşru bir ilişkiden doğan Rosie babasını hiç tanımamıştı..Annesi yıllarca ondan bir sır gibi sakladıktan sonra ona öldükten sonra bir mektup bırakmıştır ve o mektupta kimliğini açıklamıştır.. Rossie babasını merak eder onu yakından tanımak için hizmetçi olarak evinde çalışmaya başlar..Ama planlarına Sebastian Garcia'yı dahi etmemiştir..Karşılaştıkları andaki çekimi:)) Ben beğendim tavsiye ederim.. 
 İkinci hikaye Yılladardan Sonra Helen Brooks Bu hikayeyi çok da sevemedim nedense Leight Wilson milyarder Raul de Chaivner ile evli idi ama tam 5 yıldır onu bir kadın ile yakaladığından beri ayrı yaşıyordu..Ayrıldıktan sonra ne o ne de kocası boşanma işlemi için başvurmamıştı bu süre zarfında Leight kendine yeni bir hayat kurmuştu..Raul'da hayatına devam etmişti.Ama Raul bir gün aniden tekrar hayatına çıka gelir istediği sadece açıklama yapmak ve Leight'in onu dinlemesiydi.. ama Leight dinlemiyordu Raul'da dinletemiyordu..Tek ortak noktaları aşklarıydı:))) 

 Şantaj-Lynne Graham Bu ayki Harlequin High Life serisinden Lynne Graham'ın Şantaj isimli romanı btirdim.. ama romanın yarım kaldığını hissettim ki..Ben serinin ikinci kitabı Bride For Real'in ayrı bir macera olacağını tahmin ettsemde değilmiş..Keşke bu ayki High Life serisini yazarın iki kitabı ard arda verilebilseydi.. Kitaptaki erkek kahramana biraz gıcık oldum..Çünkü gelecek seferki macerada sanırım bir ihanet söz konusu ama şunu belirteyim ki yazarın farkı hissedilyor ne kadarda stilini biraz değiştirsede..Hikayeyi beğendim ben..Tavsiye ederim.. Annesi ve babası hiç evlenmemiş olan Tally Spencer şımarık üvey kız kardeşinden çok farklı bir karaktere sahipdir..Babası onun kızı olduğunu karısının istiği insanlardan doğrultusunda saklamaktadır... Üvey kızkardeşi Cosmia ile katıldığı bir davette kaendisini onun asistanı olarak tanınmaktadır... Sander Volakis ile bu partide tanışır aralarında bir çekim oluşmuştur..Sander'in ciddi bir ilişkiye geçmişteki yaşadığı bir ilişki ve bağımsızlığına düşkün olması sebebi ile hiç niyeti yoktur..Tally'nin de anne ve babasının durumu yüzünden ona sadakatsiz olacak bir sevgiliyi hiç istememektedir..Ama olaylar ikisinide çok şaşırtacaktır... Bu hikayenin devamını bir an önce okumak istiyorum..Umarım HARLEQUIN - BEYAZ DİZİ yayınları bizi çok bekletmez..

 Aşk Fırtınası-Abby Green Bu hikayede çok klasik Şeyh fakir kız hikayesidi ama çok zevk aldım okurken.. İseult ne kadar uğraşırsa uğraşşın at yetiştirme çiftliğini bir türlü kuratarmamıştı..Çiftliği satmak zorunda kalmışlardı..Ama çiftliğin yönetiminde babası ile birlikte bulunacaklardı..Çiftliği satın alan Şeyh Nedim ile ilk baştan itibaren büyük bir kişilik savaşına girdiler.. Nedim hiç prensibine uymayan şeyi yapar ve çalışması için onu memleketine gelmesini şart koşar..Güzel ve sevimli bir hikayedi.. Deborah Hale Aşkı Sana Sakladım.. Yeni bir Harlequin Historical yazarı ilk defa kitabını okudum..Yazarı kalemini beğendim çok akıcı yazıyor..Çeviride başarılı idi..The Goodreads'de puanı 5/3,60 yani kitap beğenilmiş..Bende beğenerek okudum..Ama benim değer yargılarıma ters düştü..Başka bir erkeğin çocuğuna hamile olan bir genç kadın bebeğinin kardeşide olsa onun ile evlenmesi biraz ters geldi bana..Yine de kitabı keyifle okudum.. Ama bu kitabı tarafsız bir gözle yorumlarsam: Lucy yıllardır aşık olduğu erkek Jerremy ile aşıktır savaşa gitmeden önce onunla birlikte olur ve hamile kalır.... Ama Jerremy savaşta ölünce tam anlamı ile çaresiz kalır..Jerremy'nin tam zıttı kişi olan Jerremy'nin üvey ağabeyi ile bir takım olaylardan sonra evlenme kararı alır.Başta görünüşte evlilik olacaksa da zamanla ikiside birbirinden etkilenmeye başlar..Fakat Drake'in kuzeni olan Neville ve akrabas Phylia bu evliliği baltalamak için herşeyi yaparlar..Başlarda başarılı da olurlarsa da..Bizim çiçeği burnunda çiftimizin arasının bozamazlar..Bu iki hilekar kişi evliliği bozma işini daha ciddi boyutlara taşırlar.Yinede HARLEQUIN - BEYAZ DİZİarlequin Beyaz DiziYe çok teşekkürler farklı bir kitap çıkarmış:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder