26 Nisan 2012 Perşembe

Ya Hep Ya Hiç- Elizabeth Elliott


Ya Hep Ya Hiç - Elizabeth Elliott
(Orjinal Adı : Warlord)
Goodreads Puanı: 5/4,4


Yeni bir yazar yani bir hikaye ile tanışmış bulunmaktayım..O ne kurgu ne duygu sağanağı öyle..Çok beğenerek okudum..Yazarın kalemi ise müthişşş..Çok akıcı aşk,mizah,tarihi mekanların kurgusu tek kelime ile muhteşem bir roman bence..

Biraz internetten araştırdığımda yazar şimdiye kadar 3 kitap yazmış 4.cüsü ise yolda 2012 olarak yeni kitabı görülüyor..

Gittikçe orta çağ romanlarını daha çok sever oldum..Sanki o dönem daha çetin olduğu gibi daha da sıcak..O dönemde ki kadınların toplumdaki yerini de çok çarpıcı bir şekilde anlatan bir romandı bence..
Kinley MacGregor'dan sonra bir yazar daha ekledim kütüphaneme çünkü Elizabeth Elliott kesinlikle takip edeceğim bir yazar olacak..
Warlord'a gelirsek roman 1996 Yılında Rita Ödülü kazanmış..

Gerek kurgu,gerek anlatım harkulade idi..Elime aldım bırakamadım..

Hikayeye gelecek olursak çok özel güzel bir hikaye okudum.Kenric of Montague Galler Kasabı lakaplı bir savaş lordu..Romanın ilk sayfalarında babası tarafından kiralık katillere öldürtülmeye çalışıldığına tanık oluyoruz..Çünkü mirasının ona değil küçük oğluna kalmasını arzu ediyor ama bu da ayrı bir hikaye ama anlatıp fazlaca da detay vermek istemiyorum....Anlaşılacağı gibi de Kenric hiç sevgi görmemiş ve sevilmemiş bir adam...
Vee Lady Tess Remington babası şüpheli bir şekilde öldükten kısa bir süre sonra da annesini kaybetmiştir..Bundan sonra Tess için zor günler başlar.
Beş yıl boyunca üvey babasının ve kardeşinin elinde acı çekmiş,amcası ile birlikte yaşadığı kabustan rahibe olmak için kaçarken,Bu kaçtığı yol onu Galler' in Kasabı diye bilinen Kenric of Montague ile evliliğe götürecektir..
Çünkü bu evlilik Kral Edward tarafından siyasi bir hamle olarak emredilir..Bu hareket ileolası bir anlaşmazlık muhtemel İskoç ve İngiliz savaşı olmaktan çıkıp Kenric'in özel savaşı haline gelecektir..
Kenric ve Tess kendilerini hiç de akıllarında olmayan bir evlilikle karşı karşıya bulurlar..

Çok beğenerek okuduğum bir roman oldu..Umarım Koridor Yayınevi bu yazarımızın kalan iki kitabını da bir an önce çıkartır..
Bu yeni muhteşem yazarı bir an önce okumanızı tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder