9 Haziran 2012 Cumartesi

Şeytanın Kalbi:)


Seytanin Kalbi-Lynn Raye Harris

Haziran Harlequinlerden Historical serisinden sonra en begendigim High Life serisi kitabi olan Seytanin Kalbi ve Aşk Hep Vardı
Bu ikili hikaye buram buram Helen Bianchin kokuyordu en azindan ben öyle hissettim.
Iki hikayeyide büyük bir zevk alarak okudum.
Ilk hikayede Seytanın Kalbi denilen ve iki aile icinde büyük bir önemi olan elmas kolyesinin sebep oldugu olaylar vardı.
 Francesca d'Oro daha önce aşik olup evlendigi Marcos Navarre'nin dairesine girip bu elması calması ile başlayan olaylari anlatan hikaye cok çarpicıydı.
Marcus Arjantinli gecmisi tehlikeli hatta gerillalik bile yapmıs bir adamdi. Franceska ile bir gece evli olarak kalip evliligi iptal ettirmelerinin üzerinden 8 yıl gecmısti.
O elmasi Franceşka kendisi vermisti ama Marcus'a göre elmas ailesinindi.
Tavsiye ederim.


Aşk Hep Vardı -Chantelle Shaw

Ikinci hikayeyi okurken ise bazi yerlerinde Helen Bianchin'in Bedel isimli romanini okuyorum sandim.
Chantelle Shaw en az benim kadar etkilenmis bu yazardan ama ben bu hikayeyi de cok sevdim.Bedelin degişik bir düzenlemesi de olsa severek okudum ve elimden bırakamadim.
Javier'e büyükbabasindan sürpriz bir vasiyet vardi yillardir idare ettigi bankasinin yönetimini elden cıkarmak istemiyorsa iki ay icinde evlenip en az bir yıl evli kalmalıydi.
Grace ise Javier'in bankasinda çalışan babasi ölen annesinin tedavi masraflarini ödeyebilmek icin zimmetine para gecirmisti. Onunla konuşmak icin evine gizlice girmisti. Ama Javier pek de misafirsever degildi.
Ama cok pratik bir adamdi ve ona teklifi ise cok carpici dehşet vericiydi.

Helen Bianchin hayranlarina tavsiyemdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder