14 Temmuz 2012 Cumartesi

Geçmişi Unut - Ashley March




Geçmişi Unut-Ashley March (Duşes Seducing)

İlk başta konu çok güzeldi bunu belirtmeden geçemiyeceğim..
Yazarın tarzını biraz Sherry Thomas'a benzettim..Bu benzetmemde ki sebep ise yazarın Anlaşmalı Evlilik romanın ile konusu oldukça benzeşiyordu..Ama onun kadar usta henüz olamamış..Yeni bir yazar orjinal adı Düşes Seducing 'ın goodreads puanı 5/3,66 hikaye ben 166'cı sayfaya geldiğimde henüz tam oturmamıştı..Çok güzel bir konu yakalanmış ama ne yazık ki heba edilmiş..Bazı yerlerde gereksiz ayrıntılar hikayenin en kilit noktasında ise geçiştirilmesi canımı sıktı...

Ama sonrada yazar konuyu toparladı ve hikaye atağa geçti bitirmeden kitabı bırakamadım..Yazar için karar vermiyeceğim yeni bir eseri çıkarsa onu da okumayı düşünüyorum..
Ama bu hikayede beni ister istemez usta historicalcilerimizin elinde olsaydı nasıl bir hikaye ortaya çıkardı demekten kendimi alamadım ..Aklımın bir kenarda hep bu ihtimal kaldı.

Konudan bahsetmek istiyorum..

Rutherford Düşesi Charlotte üç yıl önce kocası Rutherford Dükü Phılıp Burgess ile evlendiğinde Onun kendisini ağabeyi Ethan'dan intikam almak için evlendiğini bilemezdi..Onunla evlenip evliliği tamamladıktan sonra Phılıp acımasızca onu terk ederek metresine döner..Bir daha da Charlotte'yı ne arar ne de sorar..Charlotte'nın bir anlamda hayatını mahveder...Ama Charlotte bu evlilikten kurtulmak için kocasına bir anlamda savaş açar..Hatta kendisini ucuz meşrep bir kadın hatta fahişe olarak göstermeyi de göze alır..
Amaa Phılıp birden karısını çok sevdiğini farkeder..Onu tekrar geri kazanmak için kolları sıvar...Amaa Charloote buna hiç de hazır değildir..Geçmişte kendisini bir mendil gibi kullanıp atan kocasını affetmek pek de kolay olmayacaktır...Aralarında bir nevi savaş başlar..Bunu kazananı ve kaybedeni olmayan bir savaştır bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder