8 Temmuz 2012 Pazar


Geçmişin Gölgeleri-Nora Roberts MacGregors Ailesinin tiryakisi oldum ben .. Su ana Kadar en beğendiğim hikayee met Oldu .. Hele Alan MacGregor kişiliği kararlılığı Ile TAM da Karizmatik ne istediğini bilen Bir ERKEK modeli IDI .. Shelby Camppbell o da Bir İskoçyalı AMA Klanı farkli Biri ötekinin topraklarını almis :)) Ama asil derdi Shelby'nin baska babasıda Alan hazırsındır siyasetçi imiş AMA kızının ahbaplık



Yaşında üzerine lerinin önünde Bir suikast sonucu öldürüldüğünde Shelby .. Ömür wave sürecek Bir travmaya Sebep Olan met Olay save Shelby Alan'ı hayatına sokmamakta kararlı ..
Ama Alan'da vazgeçmeiyor o da Eklendi çok kararlı ..
Bazan duygulandığım, bazende kahkahalarımı tutamadığım Bir hikaye IDI .. Serinin tür kitabından itibaren seri yi okurken giderek daha fazla zevk almaya başlıyorum .. Çevirmenin hakkını da vermek lazim kitap akıyordu .. Veee met hikayelerde en sevdigim karakter Daniel MacGregor met babaya bayılıyorum okurken .. Çocukları üzerindeki etkisini Eklendi çok seviyorum ... simdi bakalım hangi hikayeyi okuyacağız? Sırada sanırım Grant var ONU da Bir'in bir once okumak istiyorum ..

Seriyi Sıralaması:

1.Kumarbaz Aşk

2.Kader Bağladı Bizi

3.Geçmişin Gölgeleri ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder