14 Temmuz 2012 Cumartesi

Sır Gibi Sakladım - Sabrina Jeffries


Sır Gibi Sakladım - Sabrina Jeffries

Orjinal Adı How to Woo a Reluctant Lady (Hellions of Halstead Hall 3) Serinin üçüncü kitabı idi..

Daha önce büyük ağabey Oliver ikinci kitapta Jarret 3.macera ise Lady Minevra Sharpe ve Giles Masters'ın macerası idi..

Serinin 3.macerası Sır Gibi Sakladım 5/4,01 Goodreads puanı serinin diğer okuduğum kitaplarına göre daha başarılı buldum..

Lady Minevra Sharpe ailenin sıra dışı genç kızı Büyük annelerinin evlilik emri onuda kapsamaktadır biri evlenmezse mirası kazanmak hayal olacaktır.Ama bu onun umrunda değildir..Büyükannesinin bu dayatması yüzünden cemiyetin sıcak bakmadığı bir yaşam sürmüştür bunuda bilerek yapmıştır.Küçüklüğünden beri tek erkeği sevmektedir,Giles Masters  Sıradışı bir gecenin ardından onun kalbini kırsa da onu sevmekten vazgeçsede kalbinden onu söküp atamamıştır...

O geceden sonra ikili tam dokuz yıl bir araya gelmemiştir...Minevra bilerek ondan uzak durmuştur..Taa ki iki ay önceki balodaki danslarına kadar.Bu dans gizlide kalan tüateş tekrar körüklemiştir..Görüşmedikleri süre içinde Giles çok başarılı bir avukat ve ikili bir hayatı olan genç bir adam, Minevra'da sıra dışı gotik roman yazan sıradışı bir kadın haline gelmiştir...Yalmız romanıda yazdığı karakteri kimse farketmemesine rağmen sevdiği tek erkek Giles'ten esinlenerek yaratmıştır...Romanlarını takip eden Giles ise bunu farkındadır..Buna da bir son vermek istemektedir..BUna bir anda onunla evlenerek engel olabileceğini kavramıştır..Evlenmek için aşık olmasına gerek yoktur..Bunun için iyi bir plan yapmalıdır..Ama fırsat ayağına kadar gelir.

Veee Minevra  büyük annesinin evlilik zorlamasını son yazdığı romanından ilan vererek bulmaya karar verir..Gelen adaylar arasında hiç ummadığı bir kişi Giles Masters'da vardır..Diğer adayları engelleyebilen ağabeyleri samimi arkadaşları Giles'in Minevra ile görüşmeye geldiğini tahmin etmedikleri için engellemezler ve Minevra ile Giles aralarındaki bir nevi hesaplaşmaya rağmen görünüşte nişanlı olmak için anlaşırlar..Ama büyük annesi Hetty'i kandırıp ikna etmek o kadar da kolay olmayacaktır.

İki macera devam eden anne ve babalarının ölümündeki sır perdesini aralamak  pek de kolay olmayacaktır..Bu olay için Giles yardım ederken Minevra'da ona mesleğinin önemli olayında yardım edecek ve güvenmeyi öğretecektir..

Kitabı bu kadar beğeneceğimi de tahmin etmiyordum..Ama goodreads puanlarına ve yorumlara göre yazarın bu serisi gittikçe de güzelleşiyor..Bundan sonraki maceralar Gabe ve Celia Sharpe'ın hikayeleri..Anladığım kadarı ile Gabe ölümünden sorumluluk duyduğu rakibinin kızkardeşi Virginia Waverly Celia ise tam sürpriz bir karakter büyükannelerinin araştırmacısı Bay Pinter ile:))
Şİmdiden sıradışı kız kardeş Celia Sharpe macerasını merak etmekteyim...

Bu seriyi gün geçtikçe daha çok seviyorum.Aile sıcaklığını,tutkuyu,sadakatı herşeyi içinde barındırıyor...

Sabırsızlıkla serinin 4.kitabını bekliyorum...

Seri Sıralaması:

Hellions of Halstead Hall
1. The Truth About Lord Stoneville (2010) Bozulan Yeminler
2. A Hellion in Her Bed (2010) Yatağımdaki Serseri
3. How to Woo a Reluctant Lady (2011) Sır Gibi Sakladım
4. To Wed a Wild Lord (2011)
5. A Lady Never Surrenders (2012)
6. 'Twas the Night After Christmas (2012)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder