11 Temmuz 2012 Çarşamba

Tanrıça-Aimee Carter


Aime Carter yeni ve genç bir yazar okuduğum Tanrıça Orjinal Adı:The Goddess Test (GoodReads Puanı 5/3,89)

Kurgulama yönünden diğer fantastiklere göre başlarını durağan buldum..Olayların canlanmasını beklerken açıkçası sıkıldımda..Ama 100.sayfadan sonra kitap açılıp beni sarmalamaya başladı...Daha çok genç serisi gibi geldi bana...Yunan Mitolojik kahramanları ile bezenmiş bir romandı..
Mitolojik kahramanlardan Ölüm Tanrısı Hades'in eşi Persephoneonu terkedip  trajik bir şekilde başka bir erkeğe bir ölümlüye  aşık olup ölümü seçtikten sonra kendine yeni bir Tanrıça arayışlarına giren Hades on genç kızı bu uğurda ölümlerine sebep olmuştu..Ama var olmaya devam etmek istiyorsa yeni bir yol arkadaşı yanında olmalıydı..
İşte bu yol arkadaşı sıradan genç bir kız olamazdı bir çeşit sınava tutalacaktı..Herşey bu sınav için kurgulandı ve Kate'in sınavı başladı...
7(Yedi) ölümcül günahtan olacaktı sınavı ama Kate'in beklediği şekilde değildi bu sınavlar..Her anını yaşayarak öğrenerek geçirdi...Yaptığı seçimlere ve kişiliğine,karakterine göre verdi sınavlarını bu sınavların her birinden başarılı olmalıydı..Bu sınava girmesi için ikna edilmeliydi..Gerekiyorsa en sevdiği annesi ve arkadaşının hayatı uğruna sınavda olmalıydı...
Onu ikna edecek kişilerin başında Henry yani (Hades) geliyordu..Başlarda pek istekli olmasa da..Aşkta en acı deneyime sahip de olsa da..Kate sonunda ona mücadele edebilecek bir şey sevgisini aşkını vermişti...
Beğenerek okudum..Devamını merak ediyorum..Ephesus Yayınlarına Orjinal Kapak kullandığı için ayrıca tebrik ediyorum ve çevirisi çok başarılı idi bana göre..Mitolojik kahramanları seviyorsanız bir de bu genç yazar AiMee Carter gözünden bakın diyorum...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder