16 Kasım 2012 Cuma

Kitap AşkıM: Küçük Yalanlar Yüksek Topuklar-Jane Graves



Küçük Yalanlar,Yüksek Topuklar - Jane Graves
Orjinal adı Hot Wheels and High Heels
Goodreads Puanı 5/3,71
Puanım 5/3 
Uzun zamandır beklediğim bir kitap dı..Beğenerek okudum ama sanki Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar daha iyi idi..Okurken zevkle okudum da beklediğim derinlik yoktu hikayede..

Sanırım beklentimi çok yüksek tuttum...Yazarın daha acemi iken yazdığı belli oluyordu..Hikayenin genel kurgusu iyi idi...Sıkılmadan severek okudum..Zengin bir erkekle evli olan Darcy McDaniel 14 senelik evli idi ..
Kocası ile evlendiğinde büyük bir aştan ziyade lüks hayatın peşindeydi..Bunu elde etti..Ama tatilden döndüğü gün hayatı tepetaklak olur..Sahip olduğu tüm mal varlığını kredi kartlarını her şeyini bir anda kaybeder..
Evine gittiğinde oraya taşınmış yabancı insanlar olduğunu eşyalarının yerlerinde yeller estiğini görür..Vee kocası da kayıplara karışmıştır..

Elinde kala kala bir tek araba kalmıştır..Ama durun onun da sırası geldi..İri yarı yakışıklı bir adam ona el koyar..Aralarındaki savaş tam komedi filmlerindeki gibi idi..
John Stark idi bu adam..Polislikten ayrılmak zorunda kalıp kendine haciz şirketi kurmuştu..Darcy'nin arabasının da ödenmemiş borçları vardı..Bu arabayı kocası ona geçen doğum günüde almıştı..
Borcunun olduğunu bilmiyordu.Kanının son damlasına kadar John ile savaştı..Bu savaşta birbirlerine çekildiklerini fark etmediler bile..Nefret aşkı doğurur derler ya...
Daha fazla ayrıntı vermiyorum..Keyifle okumanızı dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder