17 Ocak 2013 Perşembe

Aşk Tanrıçası P.C.Cast


Aşk Tanrıçası P.C.Cast 

Goodreads puanı 5/4,01 benim puanım da ve ilk defa 5/4 Aşk Tanrıçası kitabı sayesinde P.C.Cast ile tanışmış bulunuyorum.

Hem fantastik hem aşk hem de mizahi yönü bol olan bir kitap idi.Severek okusam da sanırım serinin sonundan okumaya başlamamın etkisinden olacak hikayeye giremedim bir türlü..Ama beğenerek okudum.Kahramanları sevdim..

Özellikle Aşk Tanrıçası Venüs'ün yardım ettiği sıradan sönük Pae Chamberlain'i çok beğendim..Çok sıradan bir kadın görüntüsü yüzünden bir türlü mutlulğu yakalayamamış olan Pae'nin çok güzel özellikleri ve yetenekleri vardı ama bu sevgili bulmasına kendini farkettrimesine özellikle Umutsuzca aşık olduğu itfaiyeci Griffin DeAngelo'ya kendini bir türlü farkettirememesi onu üzüyorsa da bu durumu neredeyse kabullenmişti..Ama ara sıra da çıılgınlıklar yapmadan da duramıyordu..

Pae'nin bu halini gören Aşk Tanrıçası Venüs Pae'ye yardım etmeye karar verir ancak aksi gibi o da itfaiyeci Griffin'in cazibesinden etkilenir..İşler bir anda karışmaya başlar.Çünkü Aşk Tanrıçası'nın eşi Ateş Tanrısı Vulcanus'da Pae'den çok etkilenir ve aşk trafiği karmakarışık olması ve olaylar olaylar..
Aşk Tanrıçası Venüs hayatında ilk defa kontrolünü yitirir. Pae ise Venüs'ün yardımları ile cazibeli bir kadına dönüşse de Vulcanus onun daha çok kalbinin güzelliğinden merhametinden etkilenmiştir..Griffin ise Venüs'e adete çarpılmıştır..4 kız kardeşi ve annesinin ikili ilişkiler yüzünden çektiği acılar ve hayal kırıklıkları yüzünden aşka ,ciddi bir ilişkiye soğuk bakmakta adeta kaçmaktadır..

Hepsinin aşktan beklentisi ayrı ayrıdır..Vulcanus için durum tam bir dramdır..Venüs ile evlendikten sonra Olimpos Dağında dışlanmış kenara itilmiştir..Ayagındaki sakatlık yüzünde de kenara itilmiştir.Gördüğü Pae'den çok etkilenir..Dayanamayıp onunla tanışır..Tanıştıktan sonra isi birbirleri ile olan ilişkileri daha da gelişir..İki tarafta bunu planlamamıştır..Ve artık patlayacak olayları kimse engelleyemez..
Çok keyifli bir kitapdı ama benim serinin tam da 5. kitabından okumam nedeniyle olaylara hep uzaktan baktğımı hissetsem de bu kitabı Fantastik,mitolojik kahramanlardan hoşlananla
r için tavsiye ederim...Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder