26 Ocak 2013 Cumartesi

Kelebek Kathryn Harvey


Kelebek Kathryn Harvey

 BUTTERFLY Üçlemesinin ilk kitabı olan  orjinal adı Butterfly olan Kelebek romanının Goodreads Puanı 5/4,19 Benim puanım ise 5/5 muhteşem bir kitap idi..Kapağından çevirisine kadar..Son zamanlardaki vasat kitaplardan sonra rahat bir nefes aldırdı..

Uzun zamandır beni böylesine film gibi etkileyen bir kitap okumadım. Öyle ki yıllar önce TRT'de Best Seller romanlardan uyarlanan o şahane  dizileri anımsattı bana..Umarım bu serinin dizisi çekilir..
Hikayeden öyle romantik bir aşk hikayesi bekliyorsanız aldanırsınız..Hikaye tam anlamı ile bir hayat dersi sunuyordu bize..Hayatın gerçeklerinden tutun da,kadınların erkeklerden nasıl bir beraberlik beklediğine kadar her şey vardı bu romanda..Hemen belirteyim erotik bir hikayede değil..Tam bir hayat dersi veriyor bu kitap..Yazarın anlatımını çok sevdim beğendim..Akıyor hikaye elinizden bırakamıyorsunuz...

Hikaye kadın kahraman Rachel Dwyer'in trajik öyküsü idi.14 yasından beri başına gelmeyen kalmamıs ailesinden kopmak zorunda kalmıstı.
Ailesinden ayrıldıktan sonra karşısına cıkan Danny Mackay. En umutsuz zamaninda karşısina cıkan bu yakışıklı genç adam onu çok zor bir durumdan kurtardi Rachel'de ona  o an aşık oldu.
O kadar ki onu eli ile teslim edip fahişelik yapmasına bile sesini cıkarmadi. Rachel güzel degildi belki ama sevgi doluydu yüregi,becerikli ve akilliydi da.
Bir gün bu isi bırakip Danny ile yeni bir hayata başlamayi ve çocuklarının olmasıni hayal ediyordu.
Ama Danny 'nin planlarında Rachel hiç yoktu. O sadece küçük bir basamaktı onun icin. Rachel onun gercek yüzü ile tanıstıginda ise  yemin etti intikam icin yasayacakti. Danny'i yıllarca izledi o intikam saati icin yasadı..Ona en yüksekten uçuruma indirmeye yemin etmişti..İşte bu Kelebek Klubü de onun için  harika araçtı..Kimse bu kulübün sahibini kim çalıştırdığını bilmiyordu..Kulübün  
ana amacı Danny Mackay'ı mahvetmek için kurulması idi. Bu kulübün hizmetlerinden kadınlar faydalanıyordu..Daha fazla detaya girmek istemiyorum gerisini siz okuyun..

Harika bir romandı müthiş bir konusu ve kurgusu vardi. Tavsiye ederim..Biraz değişik bir kitap okumak istiyorsanız tam size göre bir hikaye...

Butterfly Trilogy Üçlüsü

1.Butterfly (Kelebek)
2.Stars
3.Private Entrance

Hulya YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder