14 Ocak 2013 Pazartesi

Seni İzliyor Olacağım-Andrea Kane

Seni İzliyor Olacağım-Andra Kane

Orjina Adı:I'll Be Watching You Goodreads Puanı 5/3,81 Oan Andra Kane'nin okuduğum üçüncü romanı çok güzel bir polisiye gerilim idi.Kitabı baştan sona soluksuz okudum.Bu kadar gerilim ve maceranın içinde birde tutkulu aşk da vardı.Kitabın orjinal baskısında sayfa sayısı 432 bizim baskı ise 287 sayfa arada çok sayfa sayısı var ve ben kitabın sansüre mi uğradığını merak ettim..

Kitabı okurken kesintiyi sadece aşk sahnelerinin kısalığından şüphelendimsede bu kitabın okuma zevkini bozmadı..Çok güzel bir hikaye idi. Kitabı okurken kendimi bir an film izliyor hissine kapıldım..Bu güzel romanı bence bulabilen kesinlikle kaçırmasın..



Romanımızıdaki kadın kahramanımız Taylor Halstead bir psikolog ve aynı zamanda da bir radyo yapımcısı..Kuzeni Stephanie ile birlikte yaşamaktadır..Fakat Stephanie'nin erkek arkadaşı Gordon Mallory'nin dış görünüşü karizmatik olması Stephanie'nin gözklerini boyasada Taylor onun içindeki kötülüğü farketsede bunun tahmin edemeyeceği boyutta olduğunu anlayamamıştır..

Gordon kafayı inanılmaz bir şekilde Taylor'a takmıştır.Onu elde etmeye kesinlikle kararlıdıır..

Öyleki bir gece ona tecavüz etmeye kalkacak kadarda ileri götürür işi ama son anda başaramaz..

O gecenin sabahında da kuzeni ile birlikte bir tekne kazasında ölür..

Kuzeni ile çok yakın olan Taylor bu işten inanılmaz derecede etkilenir.Ama asıl kabusu yeni başlamaktadır.Her an her yerde izlendiğine dair bir şeyler hissettmektedir.BU öyle bir hale gelir ki yardım istemek zorunda kalır..Ve bu karışık dönemde uzun zamandır boş olan hayatına son derece çekici ve yakışıklı bir avukat Reed Weston.Ölen Gordon Mallory'nin ve holdinginin avukatı idi.Yıllardır iyi bir kariyer yapmıştı ama artık kendi bürosunu kurmak istiyordu.Gördüğü ilk andan itibaren Taylor'dan etkilendi.. Bu karşılıklı idi. Ama bundan rahatsız olan biri vardı ve taylor'dan oda çok etkilenmişti. Jonathan Mallory Gordon Mallory'nin ağabeyi ve ikizi idi..O da kafayı Taylor'a takmıştı oda onu izliyordu..



Çok severek okudum..Tavsiye ederim..İddia ediyorum bir an bile elinizden bırakamayacaksınız...

2 yorum:

  1. Selamlar,
    Seni Liebster book Blogs Awards diye bir ödüle aday gösterdim. Detayları blogumda bulabilirsin.
    başarılar sevgiler :)

    The Reading Lady
    onur

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Seni Liebster book Blogs Awards'a aday olarak gösterdim. Detayları bu linkte bulabilirsin :) Tıpkı yukarıda Onur'un yazdığı gibi benim sayfamda da cevap vermen gereken birkaç soru var eğer istersen tabi :)

    Cevapları postumun altınada yazarsan çok mutlu olurum.

    Sevgilerle,
    Lady_Avy
    Berfim:)

    http://tarihiaskromani.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award-hakknda-ve-adaylgm.html

    YanıtlaSil