21 Mart 2013 Perşembe

Yıldırım Nikahı-Cathy Maxwell




Yıldırım Nikahı-Cathy Maxwell

Üç yakın arkadaşın hikayesinin anlatıldığı üç kitaplık Evlililik  Serisinin ilk kitabı Yıldırım Nikahı'nda Tess'in hikayesi vardı..Ne yalan söyliyeyim ben bu kitap da aşkı pek hissedemedim..Tamam kurgu yönünden fena değildi..Konuyu yazar güzel yakalamıştı ama nedense işleyememişti..Bu hikaye çok güzel bir aşk ile taçlandıralabilirdi..Maalesef olmamış..

İki tarafın çaresizliği ikisinin de birbirlerine muhtaç oldukları sahneler çok iyidi..Ama ama istediğimi çok da alamadım ben bu hikayeden...
Kızın ağabeyinin yaptıkları ve yengesinin kötülüğü yanına kar kaldı..Bu da beni sinir etti...Yine de bazı sahnelerini okurken zevk aldığım sahneler oldusa da Mesela herşeyini kaybetmişken yoktan var etme gibi..İki tarafında birbirlerini kandırdıkları anda verdikleri tepki gibi..Kendilerine yeni bir dünya yaratmaları gibi..

Ama maalesef benim için vasattan yukarı çıkamadı bu roman..Yazarı ilk romanı Aşkı Sende Buldum'da onu da çok sevmemiştim..Şimdi yeni kitabı çıkarsa okur muyum bilemiyorum..Bu yazar yerine bence Suzanne Enoch'un yeni bir kitabını okumak daha hoşuma giderdi...
Kitapsız kaldığınızda okuyabileceğiniz türde bir roman..


Tess Hamlin sosyete de Taş Kalpli leydi olarak anılmaktadır..Ufak yaşta kaybettiği anne ve babasından sonra onun yetişmesinde  büyük rol oynayan dadısı Minie'yide kaynettikten sonra ağabeyi Neil  ile yaşamaktadır..Ağabeyi evlendikten sonra yengesi Stella ile geçinememektedir..Tess'e babasından oldukça yüklü bir miras kalmışsa da ağabeyine para idaresinde hiç güvenmeyen babası aile servetinin  yönetimini bir vekil harca teslim ettiği için,Neil para temini için en kolay yolu seçip evliliği ve diğer masraflar Tess'in parasını harcar..Bu neticede Tess'in mirasının yerinde yeller esmektedir..

Öte yandan Merton Kontu olan ve yeni ünvan sahibi olan Brenn Owen'da aynı durumda dır.Kendisine miras kalan Kale bakımsızlıktan dökülmekte ve gerekli tadilatın için ise çok para gerekmektedir..O yüzden de kendine zengin bir eş bulmak için Londra'ya gelmiştir..
Bu ikilinin yolları bir baloda kesişir..Olaylar hiç ummadıkları kadar hızlı gelişir...

Okuyacak arkadaşlara keyifli okumalar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder