25 Eylül 2013 Çarşamba

Aşkın Günahı - Sophie Jordan






Kitap Adı :   Aşkın Günahı
Yazarı :      Sophie JordAN
Orjinal Adı :Sins of a Wicked Duke 
Goodreads Puanı : 5/3,78
Puanım :     5/4

Sophie Jordan en sevdiğim yazarlardandır..İLk Düğün Gecesi romanı ile onunla tanışmıştım..Yazarım kitaplarında yarattığı sıra dışı dünyayı çok seviyorum..

Penwich Erdemli Kızlar Okulu isimli üç kitaplık serinin ilk kitabı Aşkın Günahı isimli kitabı yazarın diğer kitaplarına göre daha değişik ve egzotik buldum..Kurgusundan çok bende bırakmış olduğu duygu yoğunluğunu sevdim..Özellikle aşk sahneleri o tutkuyu ve ateşi yazar güzel işlemişti..
Belki kurgusu çok güçlü değildi ama oldukça değişikti..Kısaca bu kitabını da çok sevdim yazarın. Penwich Okulunda okumuş olan üç genç kızın hikayelerinden oluşuyor..

Fallon O'rourke,Marguerite Laurent,Evelyn Cross isimli üç genç kızdan her birinin bir dileği vardı.. Fallon Bir Yuvası Olmasını,Evie Macera ,Marguerite Önemli Olmayı diliyordu.





Fallon'un babası bahçıvan idi..İşvereninin gönderdiği uzak yerden dönemeden vefat edince öksüz kalmıştı..Babasının işvereni onu Penwich Kızlar Okukuna gönderir..Orada çok gaddar,sert bir eğitimden geçer..Hayatta arkadaşlarından başka kimsesi kalmamıştır..Okuldan mezun olduktan sonra bulduğu işlerde erkek patronlların sarkıntılık yapması kendisinde sinirli olması yüzünden çalıştığı ilerde barınamıyordu..En son çalıştığı teki işverenin oğlu yüzünden işi bırakmak zorunda kalır.Fakat onunla gece sokakta mücadele ederken Dominic Hale şahit olur..Ona yardım etmek isteyerek arabasına alır..,

Fakat bir lakabıda İblis Dük olan Dominic küçükken yaşadıkları yüzünden adeta kalbini kaybetmiştir.Kendini sefahata vermiş ahlaksızlıkları ile inlü bir adamdır.Fallon'dan çok etkilense de onu ahlaksızlığı ile korkutarak elde etmeye çalışır..Fallon ise ondan hem korkup etkilense de onunla bir daha karşılaşmayacağına adeta yemin eder..Dominic ona ihtiyacı olabileceğini düşünerek kartını verir..Ama Fallon ondan yardım istemeyi gitmeyi aklına bile getirmez..


Not: Fallon her şey için adeta yemin ediyor..,

Fakat büyükler büyük lokma yut  büyük  söz söyleme diye boşuna söylememişlerdir..Fallon bir anda işsiz kalıp arkadaşlarının yanınada sığınamayınca  da kadın iken patronların sarkıntılıklarından bıktığı bir anlamda da iffetini korumak için erkek kılığına girer..BU durumda hem biraz para birikirip taşraya geçmeyi hem de erkeklerin sarkıntılıklarından kendini korumayı planlamaktadır..

Elbette ki evdeki hesap çarşıya uymaz çünkü ajans ona   bula bula İblis Dük'ün evinde iş bulur..Onunla karşılaşmamaya ve evine gitmemeye  yemin etse de kader mi ? şans mı? ne denirse  ağlarını örmeye başlamaktadır..Bu şeytansı adamdan bu kadar etkilenirken orada çalışmak  onu çok zorlayacağı kesindir..Ama başka çaresi de yoktur..Üstüne üstlük bir olaydan sonra onun özel hizmetçisi de olduktan sonra işler kontrolden çıkmaya başlar.Dominic bu genç adamın davranışlarından kendinden hoşlanmadığını anlamıştır da..Bunun nedenini çözmeye çalışır..
Ben severek okudum.Yazarın okuduğum dördüncü romanı..Kalemini çok seviyorum. Beni tam da yüregimden yakalıyor..Yine de Düğün Gecesi bence yazarın okuduğum en güzel romanı..Serinin ikinci kitabını da çok merak ediyorum..Biraz değişik bir kitap okumak isterseniz bu roman tam size göre bence...



Penwich School for Virtuous Girls 

1. Sins of a Wicked Duke (2009) Aşkın Günahı 
2. In Scandal They Wed (2010)
3. Wicked Nights With a Lover (2010)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder