23 Ekim 2013 Çarşamba

AŞKA ADANMIŞ BİR GÜN - Pamela CLARE


Kitap Adı : Aşka Adanmış Bir Gün
Yazar Adı : Pamela Clare
Orjinal Adı : Defiant(Meydan Okuyan)
Goodreads Puanı 5/4,43
Puanım 5/5

Daha fazla puan olsa onu verirdim...

Yaklaşık bir yıldır bu kitabı bekliyordum beklediğime değdi.Tek kelime muhteşem bir kitap okumuş oldum..Bir kitabı okurken uzun zamandır böylesine ayaklarımın yerden kesildiğini hatırlamıyorum..Bu macerasında da çok sevdiğim klasik müziğin barok tarzı temaları ile de süslenmişti..Çünkü bu romandaki bayan karakterimiz bir müzik aşığı..Soylu bir İngiliz leydisi..Lord William  Wentworth'un yeğeni oluyor aynı zamanda...

Orjinal adı Defiant olan  Aşka Adanmış Bir Gün'ün kahramanları Connor MacKinnon ve Leydi Sarah Woodville'nin hikayesi..Benim çok sinir olduğum Wentworth'un cezasını bulacağını tahmin etmiştim ama maalesef istediğim kadar acı çekmedi devamı gelecek kitap da olacak..


MacKinnon Takımı serisi İlk İan MacKinnon'ın hikayesi Teslimiyet ile ortanca kardeş Morgan MacKinnon'un hikayesi Günahkar'da  ve son olarak Connor MacKinnon'ın hikayesi de Aşka Adanmış Bir Gün'de yer aldı..Böylece kardeşlerin hikayeleri de bitmiş oldu..

Yazarın sitesine baktığımda ise bu seriden kopmaya henüz hazır olmadığını yazmış..Devamı geliyor büyük ihtimal ile Wentworth ile ilgili olacak bu yeni hikaye..Okumayı o kadar çok istiyorum ki...Umarım Koridor Yayınları  Temmuz 2012 de çıkan bu kitabı bir yılı aşkın süre sonra vermeyeceğini umuyorum..Hatta dünya ile birlikte yayınlamasını bekliyorum..

Yazarın diğer kitaplarını da okumayı çok istiyorum yayın evi keşke diğer kitaplarını da yayımlasa..Pamela Clare'in bambaşka masalsı bir kalemi var..Bu romanı okuduktan sonra yazarın müptelası oldum...Tüm kitaplarını okumak istiyorum..Hiç olmazsa bu serinin dördüncü kitabı çıkmadan başka bir serisini yayımlar mı acaba Koridor?

Umuyorum..Ümit etmek istiyorum...

 Gelelim Aşka Adanmış Bir Gün'e muhteşem bir aşk,tarihi,romantik gerilim,macera,savaş,erotizm temalarında işlenmiş bir hikaye var karşımızda..Evet Pamela Clare'i Elizabeth Hoyt severler çok sevecekler onun tadında yazıyor yazar ama bence  çok çok daha iyi yazıyor...



Leydi Sarah Woodville dünya güzeli müzik aşığı bir genç kız..Çok şansız bir olay sonrasında babası tarafından sürgüne gönderiliyor..Amerika'ya yapa yalnız yanında özel hizmetçisi birlikte..Fakat  Fransız'ların müttefiki Şawniler tarafından da kaçırılır..Daha önce sıkıntı yaşadığını zanneden Sara  bu yaşadıkları ile hayatının önemini kavramıştır..Ancak özel hizmetçisi ve yardımcısı Şawniler tarafından acımasızca katledilirler..

Sarah 'ın kaçırıldığını öğrenen Wenthworth bulunması için Connor MacKinnon'u görevlendirir..Ne şartta olursa olsun onun sağ olarak getirilmesini ister..Duygusuz kalpsiz Wiiliam Wenthworth'un birine önem vermesi Connor'u çok şaşırtmıştır..Mohikan Komondolarının yeni lideri Morgon evlendikten sonra o dur..Kardeşi olarak gördüğü mohikan asıllı Joseph ile onu kurtarmak için yola çıkarlar..

https://www.youtube.com/watch?v=nYQA2WhPz58

Sarah'ı kaçıran Şawniler onu liderleri için kaçırmışlardır. Katakwa Sarah'ı intikam için kaçırmıştır..William Wentworth'un amansız  düşmanı olan Katakwa karısını onunla olan savaşında karısı tecavüze uğramış ve öldürülmüş oda William'dan intikam almak için kendine  yeni eş olarak da Sarah'ı seçmiştir...
Bu arada Connor Joseph ile Şawniler'in köyüne ulaşıp Sarah'ı bulmuştur..Sarah'ın onurlu duruşundan ve güzelliğinden istemese de çok etkilenir..Onun William ile akraba olduğunu inanamaz..Fakat Sarah'ı kurtamak için  Katakwa'ya meydan okur ve onunla dövüşücektir ..Kazanırsa Katakwa Sarah ile evlenemeyecektir fakat Connor ile evlendirilecektir. Connor bunu Sarah'tan saklamak zorunda kalır..



Vee Connor Katakwa'yı dövüşte yener Sarah ile evlenmeye hak kazanır..Sarah ise bu etkilendiği savaşçının evlenmeyi aklından geçirmemiştir..Ama durum  bu kadarla da kalmaz bu yeni evlenen çiftin gerdeğe girmesi de sağlanacaktır.. Bunu kazasız belasız atlatmak  rolde yapamayacaklardır..Çünkü gerdeğe girilirken yaşlı bir kadın da şahitlik de yapacaktır...Ne olduğunu merak ediyorsanız sizi kitaba şöyle bir alalım....
Kısaca muhteşem bir romandı..Muhteşem bir aşk...Bence okumayan çok şey kaçırıyor.İan Annie için yüz kırbaç ceza almayı göze aldığında William denen adama illet olmuştum..Connor'a verdiği  bin kırbaç ceza ile de adamın acımasızlığının mantık tanımadığından emin olmuş oldum...Ölümü göze aldığı sevdiği kadının ..Aşkı için..Sarah'ın onun için her şeyi geri bırakabileceğine inanamamıştı...Aşkları için ikisi de savaştı..
Connor ile Sarah mutluluğu bulurken oldukça kalabalık bir aileye de sahip oldu..Annie,Amelia,Josep,İan,Morgan gibi kardeşleri oldu..Kendi ailesinde göremediği sıcaklığı,sevgiyi,paylaşımı gördü..

Ve William Worthwood bu macerada başına gelenleri hak etti...Hem de fazlası ile..Fakat yazar  bu konu da hiç bir ip ucu vermedi.. Maceranın aslı dördüncü kitap da sıradaki o büyük bir ihtimal ile...Tavsiyemdir..Hala daha bu yazar ile tanışmadınız ise çok şey kaybediyorsunuz...

MacKinnons Rangers Serisi
1.Surrender (Teslimiyet)
2.Untamed  (Günahkar )
3.Defiant ( Aşka Adanmış Bir Gün)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder