17 Aralık 2013 Salı

Adı Aşk Olmalı-Rachel Gibson

Kitabın Adı : Adı Aşk Olmalı
Yazar          : Rachel Gibson
Orjinal Adı  : İt Must Be Love
Goodreads Puanı:5/3,80
Puanım :5/4


Romantik Komedi tarzının güzel bir örneği idi.. Çok severek okudum. Belki çok kuvvetli bir kurgusu yoktu ama kesinlikle bana çok güzel vakit geçirtti.
Tabii ki benim sevdiğim kadar sevmeyen de olabilir. Ama kesinlikle  bazen gülerek,bazen üzülerek,bazen de o romantik ortamı hissederek okudum. Polisiye teması çok kuvvetli değildi. Romanın erkek karakteri polis idi ama öyle işlenen bir cinayeti izleyen bir dedektif de değildi..
Tam da şezlongunuz da okuyabileceğiniz eğlendirici bir romandı...Sanırım bu tür kitaba çok ihtiyacım vardı o yüzden çok sevdim.
Joe Sahanahan yaralanmasından sonra başka bir birime sürülmüştü.O eski günlerine dönebilmek verilen görev onun için büyük bir fırsattı..Büyük bir tarihi kaçakçılığı araştırıyordu.Bunda da baş şüpheli Gabrielle Breedlove idi..Onu yaklaşık bir haftadır takip ediyordu ama sanırım eski formunu kaybetmiş olmalı idi..Çünkü Gabrielle onu çok kötü kıstırarak yere indirmişti..
Mecburen Joe kimliğini de açıklamak zorunda kalır ve Gabrelle'yi sorgulamak için merkeze götürür..Ve anlar ki karşısında ki bu güzeller güzeli genç kadının hiç bir şeyden haberi yok...O zaman da dikkatini Gabrielle'nin ortağına çevirir ve genç kadına muhbirlik yapmasını teklif eder hatta bunun için onu zorlar..
Yapacağı basittir Joe görünüşte Gabrielle'nin sevgilisi olacaktır.Bu pratik bir çözümdü ama zaman geçtikçe görünüşte olan yakınlık ile aralarındaki çekim gittikçe artmaya başlayacaktır..
erkek kahramanın bazen tam bir pislik olduğunu düşündüm.Gabrelle dıştan ne kadar fettan olursa olsun içi tertemiz sevdiğine çok bağlı içten bir karakterdi..
Romantik-Gerilim,Komedi tarzındaki kitapları okumayı seviyorsanız bu kitabı bence çok seveceksiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder