12 Aralık 2013 Perşembe

Aşk Ve Savaş-Michelle Willingham

Kitap Adı :Aşk Ve Savaş
Yazarı : Michelle Willingham
Orjinal adı: Seduced by Her Highland Warrior
Goodreads Puanı : 5/3,90
Puanım :5/4,5


Michelle Willingham'ın bende ki yeri hep bambaşka olmuştur.Yazarın kalemini çok ama çok seviyorum..Özellikle orta çağ dönemini çok iyi canlandırıyor kitaplarında..Gerçeğe yakın dönemi yansıtan kitaplarda muhteşem aşkları okuyorsunuz.Diyebilirim ki yazarın tutkunu oldum. Her kitabı benim için mücevher değerinde.

Aşk ve Savaş MacKinloch Clan serisinin ikinci kitabı üç kitaplık bir seri olan bu roman da kardeşlerden Alex MacKinloch'un hikayesini işliyor. İlk romanda Bram'ın hikayesi vardı.Alex'in hikayesini ilk kitapdan da merak etmiştim çünkü kötüye giden bir evliliğinde ondan gittikçe uzaklaşan bir karısı vardı. En büyük hayali cam işlemek olan bu içine kapanık kadın kaybettiği çocuğunun acısını bu cam sanatı ile teselli oluyordu. Bu işe ruhunu katarak yaparak yapıyordu. Klanın  şefliği üzerine kalan kocası Alex'in bundan hiç haberi yoktu.O derece de birbirlerinden kopuk bir evlilikleri vardı..

Ama her şey bir saldıra da  Laren'in yaralanması ile değişmeye başlar. Birbirlerini kaybetme korkusu ile el uzatan bu genç çift sorunlarını birbirlerine sırtlarını dönerek değil de konuşarak iletişim kurarak halettmesini öğreneceklerdi.
Gerçekten de yazarın diğer romanlarına göre oldukça değişik bir konusu vardı.İlk rpmandaki Bram ve Nairna'da çocuk isteyen evli bir çift rolünde idi.
Hikayeyi oldukça sevdim bence ilk hikayeden daha iyi daha duygusal idi..Historcal severlerrin bu romanı çok seveceğinden eminim..

Şimdi üçüncü roman da Callum'un hikayesini okuyacağız. İşte ben en çok bu hikayeyi merak ediyorum zira esir düştüğü düşman kalesinde işkenc gören Callum'a orada asilzade güzel bir genç kadın yardımcı olmuş aralarında yakınlık doğmuştu..Benim favorim asıl bu hikaye....

MacKinloch Clan
1. Claimed by the Highland Warrior (2011) Özgürlüğe Hasret
2. Seduced by Her Highland Warrior (2011) Aşk ve Savaş
3. Tempted by the Highland Warrior (2012)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder