3 Ocak 2014 Cuma

İçimdeki Fırtına - Rosemary Rogers



Kitap Adı: İçimdeki Fırtına
Yazar Adı : Rosemary Rogers
Orjianl Adı : The Wildest Heart
Goodreads Puanı : 5/3,82
Puanım 5/4

Offff be ne romandı...Şoklardayım..Uzun zamandır okuduğum en sert roman..Tarihsel ve romantik bir kitap okumayı hedefliyorsanız bu kitaptan uzak durun. Çok acı var bu romanda. Beni sevdiğim bir tarz değildi.Yıllar önce Lesley Pearse''in bir kitabı Beni hatırla romanını hatırlattı bana..Bu kadar sert bulmama elimden fırlatıp atma isteğime karşın elimden de bırakamadım.
Her zaman toz pembe romanlar okumayacağız  kabul ama bu kadar da sert romanı her okuyucu okuyamaz..Bunu kabul edelim..Tavsiye eder miyim?!!! Biraz düşünürüm. Bu kitabı elinize almadan önce her türlü acıya,tecavüze,cinsel istismara hazır olun..Tam da bu temalar bol miktarda var romanda..
Romanın sonunda hiç tahmin edemediğim bir son vardı. Hele bir kadın vardı ki onun düşmanlıktaki sınırsız hayal gücüne hem hayran oldum hem de nefret ettim..
Böylesi güçlü bir kurgu fakat çok fazla cinsel istismarın olduğu kitabı her şeye rağmen okumak istiyorsanız sinirleriniz ve dayanma gücünüz biraz sağlam olmalı.Bu kitabı okurken şoklardan şoklara ne kadar girersem gireyim yazarın kalemini çok beğendim. Çok etkilendim.Ara sıra böyle deyim yerinde ise tokat atan cinsinden kitap okumak isterim..

Rowena Dangerfield onu istemeyen bir anne   kanun kaçağı bir babaya sahipti. Onu yetiştiren dedesi idi. Dedesi öldükten sonra da annesinin yanına geri dönmek zorunda kalır.Başta onu istemeyen üvey babasının tecavüzüne uğrar ve bu Amerika'ya babasının yanına dönünceye kadar d devam eder. Zaten annesi onu bir an önce başından atmanın yolunu aramaktadır .Babasından kalan büyük mirasa sahip olmak için Amerika'ya gider. Yaşadığı hayatı geri bırakmak için tam da büyük bir fırsattır bu. 
babasına gelince yaşadığı topraklarda ki kan davasına son vermek için delice merak ettiği kızından medet ummaktadır. Kızının annesini hiç sevmemiş ayarllanan bu evlilikten bir evlat sahibi olduktan sonra karısınıı peşini  bırakmıştır.Onun tek sevdiği kadın vardır herkesin her şeyin yıkımına sebep olan Elena Kordes onun ne kadar kinci bir kadın olduğunu bile bile sevmekten vazgeçmemiş kan davasına sebep olsada onu sevmekten asla vazgeçmemiştir.
Guy Dangerfield'in bir de ortağı vardır Todd Shannon kesinlikle bu kan davasının baş aktörlerinden dir. Guy'in ortağı olduğu  SD malikanesini ve  topraklarını sadece kendine istemektedir. Rowena  ortağı ile tanıştıktan sonra işinin hiç kolay olmadığını anlamıştır. Todd Shannon önce onu sindirmeye çaılşır,sonra da kendisi ile evlenmesi için baskı yapmaya başlar. Rowena'ya tek kişi yardımcı olamaya çalışır Todd Shannon'un varisi Mark Shannon..
Roena'yı bu kadar karışık olayların içinde tek kişi hem etkiler hem kendinden nefret ettiren kişi ise Lucas Cordes idi...Romandaki kilit karakter Lucas idi..Herşeyden hem haberi olup hem de bir şey bilmeyen karakter.. Yarı Apaçi olan bu genç adam annesine ölümcül derece de bağlı Todd Shannon'dan da nefret edip ondan intikam almaya çalışan bir savaşçı idi..

Çok etkilendim okurken..Çok sinirlendim,şaşırdım,dehşete uğradım..Ama elimden de bırakamadım. Sağlam sinirlere sahipseniz tavsiyemdir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder