10 Mayıs 2014 Cumartesi

Çıplak Sırlar-Liliana Hart



Orjinal Adı : Dirty Little Secrets
Edisyon Adı : Çıplak Sırlar
Yazar : Liliana Hart
Goodreads Puanı :5/4.11
Puanım: 5/4

Yepyeni bir seri başlıyor J.J. Graves Serisi. Şu ana kadar 4 kitap yazılmış bir seri devamını yazar getirirmi bilemiyorum.Ama oldukça güzel bir roman olduğunu söylemeliyim. Yazarın tarzından okuyucuyu ters köşeye yatırmayı sevdiğini anladım.

Kitabın sonunda katili tahmin edemedim katil tahmin ettiğim kişi değildi. Küçük bir kasaba da geçen olaylarda ise romanın romantik çifti olarak düşündüğüm kasabanın şerifi Jack ile Jaye'yi tahmin ederken başka biri ile romantik ilişkiye girdi.

O konuda da ters köşeye yattım.

Birincil kahramanın görüş açısından romanı okumayı seviyorsanız bu roman tam size göre. Ben sevmediğim halde romanı okurken büyük bir zevk ile okudum. Yayın evi bu seriye devam ederse ben de edeceğim. Polisiye,cinayet,gerilim,aşk,tutku temalarını seviyorsanız bu romanı seveceksiniz.


Romanın konusuna gelince :

Olay küçük bir kasaba olan Blood Mary'de  geçiyor. Romanın kahramanları Jack, kasaba şerifi ve Jaye ikisi de aynı zamanda çocukluk arkadaşı. Jaye  tıp da okuduktan sonra bir hastane acilinde çalışırken ailesinin ani ölümüyle kasabaya dönerek onların cenaze evini işletmeye başlıyor, fakat  mali durumu pek iyi değil,eski öğrenci kredilerini ödemeye çalışıyor.. Ayrıca tıbbi araştırmacı olarak da görev yapıyor.Kasaba küçük olduğu için bir nevi adli tıp da çalışıyor..

Kasabaya ünlü bir yazarın yolu düşüyor ve ters köşeye yatırarak Jaye ile aralarında romantik ve tutkulu bir aşk başlıyor.
Jack ile Brody yani yazar arasın da bir nevi mücadele başlıyor.

Derken ard arda kasaba da cinayetler patlak veriyor. Bir yılda olamayacak kadar ölüm bir kaç gün içinde meydana geliyor. Jack bu cinayetleri araştırırken Jaye onların ölüm şekillerini ve sebeplerini delil ihtimalini araştırıyor.

Sayfalar geçtikçe gerilim ve heyecan artarken ölümlerde artıyor.

Hikaye de diyaloglar çok hoş idi. Bence değişik bir kitap okumak istiyorsanız özellikle heyecan ve gerilimi seviyorsanız içinde de aşk,dostluk temalarını da seviyorsanız bu kitap tam size göre...


J.J. Graves
1. Dirty Little Secrets (2011) Çıplak Sırlar
2. A Dirty Shame (2012)
3. Dirty Rotten Scoundrel (2013)
4. Down and Dirty (2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder