25 Mayıs 2014 Pazar

Kader Ağları- Shannon Drake (Alıntı)



''Onunla anlaşmanın bir yolunu bulacağım,''dedi,Waryk

''Düğün iki hafta sonra,dolunay gecesi yapılacak.Tüm asillerin ve savaşçılarımın,hatta ve düşmanlarımın bile düğüne katılmasını istiyorum.Böylece bu evliliğin yasallığı konusunda kimsenin soru işareti kalmayacak.''
''İki hafta demek,'' düşünerek gülümsedi duygusuz bir şekilde Waryk. Dolunay gecesinde. Onu özgür bırakması karşılığında koruluktaki dağ evinde buluşup kendisine bedenini vereceğine dair Mellyora'nın söz verdiği geceydi bu.
''Karım olmayan bir kadının benim odamda kalması için oldukça uzun bir süre bu. Ovakte kadar ne yapayım?''
Kral Sinirliydi. Öfkesi kelimelerine de yansıyordu. ''Zincire vur, ilaçla uyut, bağla gerekirse!'' diye haykırdı.

Atından inerek meraklı bakışlarla kayığın ucuna doğru yürüyerek Mellyora'ya yaklaştı. O anda her şeyi bırakıp onunla birlikta gitmek geçti aklından.
Ancak verdiği karardan dönerse Waryk'ın hayal kırıklığına uğrayabileceğini düşündü.
''Leydim..'diye başalayacaktı ki...
''Kılıcınız Waryk. Babaınızın kılıcı! diye haykırdı Mellyora.
Waryl gülümseyeyerek yaklaştı ona. Kılıcını aarak beline yerleştirdi.Onu kayığa doğru çekerek çıkmasına yardım etti.
''Teşekkür ederim leydim,''dedi.
!!Önemli değilç Babanın kılıcıyla savaştığını biliyorum. Bu belki... <geri dönmene yardımcı olur diye düşündüm.''
'' Geri dönmemi istyor musun?''
'' Evet,'' dedi Mellyora. Bir an duraksadı.''Aslında düşündüğümden daha katlanılabilir bir insansın. Hatta yakışıklı,çekici ve muhteşemsin. Ama ben...''
''Sen?''
''Ben..'' Cesareti yoktu..Kelimeler fısıltıyla çıkıyordu ağzından.''Sana ihtiyaç duyduğumu fark ediyorum..Ben..''
Zaten olmayan cesareti iyice sönüp gitmişti. Fazla bile konuşmuştu. Waryk'in gözleri hiç beklemediği kadar tutkulu ve anlayışla bakıyordu ona. Söyleyeceği her şey su serpecekti içine.
''Aşkım,geri döneceğim. Belki o zaman...''
Onu öptü. Waryk'in adamlarından alkış ve ıslıklar yükseldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder