23 Mayıs 2014 Cuma

Uykusuz Geceler-Anna Campbell




Orjinal Adı :Midnight's Wild Passion 
Edisyon Adı : Uykusuz Geceler
Yazar  : Anna Campbell
Goodreads Puanı : 5/3,99

Puanım: 5/4



Uzun zamandır ara verdiğim yazarı okunacaklar listeme tekrar aldım.Oldukça  özlemişim yazarın kalemini..
Yazarın ilk iki kitabı Mahrem ve Günahın Esiri'ni daha önce okuyup çok beğensem de iki, kitabı birbirine çok benzettiğim için yazara ara vermiştim.
Şans sonunda elime geçen Uykusuz Geceler'in konusunu oldukça çarpıca ve değişik buldum.Severek okudum ama çevirideki anlamsız kelimeler oldukça canımı sıktı. Kitabın hakkını veremediğini gördüm.Aslında kapak ve konu olarak neredeyse tam puan bir romandı.Yine de okuma zevkimi bozmasına izin vermeden okudum.
Konusu tam da vay be dedirtecek cinstendi çok güzeldi,orjinaldi..Romandaki erkek kahramanımız çapkın Renelaw Markisini hem çok sevip hemde çok kızılacak bir karakter idi.Hikayenin kurgusu çok güzeldi. Yazarın erotizmi kullanış biçimini seviyorum..beni hiç rahatsız etmiyor. Aşk ve arotizmi çok güzel harmanlıyor.
 Kitba başlarken bu kitapdan bu kadar zevk alabileceğimi ummuyordum. 


Renelaw Markisi sosyetenin çapkın uçarı ve karizmatik bir üyesi idi. Kelimenin tam anlamı ile bu beyefendinin elinden uçan veya kaçan kadın kurtulmuyordu.
Yıllarca önce kızkardeşini baştan çıkararak mahvına sebep olan Godfrey Demarest'ten intikam almaya yemin etmişti. O yemin için yaşıyordu. Cassandra Demarest’Godfrey'in kızı idi ve planlarında onu baştan çıkarıp mahvetmek vardı..



Fakat planlarını bozan bir kişi çıktı Leydi Antonia Smith Cassandra'nın şaperonu ve aynı zamanda kuzeni..
Bu kadına dikkatli baktığında ilk farkettiği şey göründüğü kadar yaşlı olmaması , çirkin olmaması  ve aralarındaki çekimdi. Ona dikkat ettikçe tüm ligisinin ona doğru yönlendiğini fark eder.
Antonia ise bu çapkın zamparanın üstüne dikkatini çekmek istediği en son şeydi fakat Cassandra'yı bu adamdan koruması gerekiyordu..Onu mahvetmesine izin veremezdi. Çünkü on yıl önce böyle bir çapkın hayatını karabasan çevirmişti.
Kurttan kuzuyu korumak isterken kurban olanın kendisi olduğunu fark ettiğinde çok geç olacaktı.

Kısaca severek okuduğum bir roman oldu. Yazara devam etmek istiyorum..Kötü çeviriye rağmen güzeldi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder