12 Temmuz 2014 Cumartesi

Adım Adım Mutluluk - Jennifer Probst




Orjinal Adı :. The Marriage Mistake 
Edisyon Adı : Adım Adım Mutluluk
Yazar : Jennifer Probst
Goodreads Puanı : 5/4
Puanım :5/4

Jennifer Probst bende bağımlılık yarattı. Kalemi müthiş kafa boşaltıyor. Akıcı,sürükleyici tarzı var. Her ne kadar diğer çağdaş romantizm yazan yazarlara göre kalemi hafifi ve biraz acemi gibi görünse de kendini okutturuyor.

Tam da deniz kıyısında şezlongda veya çok stresli üzüntülü zamanınızda okuyabileceğiniz bir yazar. Serinin ilk kitabını okuduğumda seriye devam etmeyi düşünmemiştim. Ama malum günümüz , çağımızın şartları üzerine yazar devam etme kararı aldım. Çünkü yazarın kaleminde sizi günlük sıkıntılarınızdan kurtaran bir sihir var. Kitabın kapağını açıp okumaya başlıyorsunuz.Onun sihirli dünyasına dalıyorsunuz.

Bir tespitim de kaleminin gittikçe düzeldiğini yönünde kalemi gittikçe daha iyiye gidiyor ama sanırım çeviriden kaynaklı sorunlarda vardı imla hataları veya son kontrol gibi. 

Gelelim kitabımıza ;

Serinin üçüncü kitabı olan Adım Adım Mutluluk hani adı üstünde mutlu son aşama aşama adım adım geldi diyebiliriz..Serinin ikinci kitabı Aşka İkinci Şans'tan tanıdığımız Carina Conte, Micheal Conte’nin küçük kız kardeşi ve Michael’in en yakın arkadaşı ve Amerika’da ki şirketinin de CEO’su olan Max Gray arasında geçmekte..
Carina çocukluğundan beri Max Gray'e aşıktır. Max ise onu en yakın arkadaşının küçük kız kardeşi olarak görmektedir.Fakat Carina'nın aşkı öyle basit geçip gidecek bir aşk değildir. Max'in başka kadınlar ile olan maceralarına tanık olsa da onu sevmekten vazgeçememiştir. 

Ailenin en küçüğü olması ve hep bunun baskısı ile yetişen Carina,Üç yıl sonra  Amerika’ya kendini bulma ve hayatını istediği gibi yaşama arzusu ile gelmiştir.Aslında aile şirketine de  o yönde eğitim yapmasına rağmen eğitimine rağmen aklındaki , resim yapmaktır.Fakat bu dileği aile tarafından hep sadece bir hobi olarak görülmüş ve ciddiye alınmamıştır.
Şirketteki yerini ağabeyi belirlerken Max ile çalışmasını uygun görmüştür. Yani şirkette beraber çalışacaklardır. Son karşılaşmalarından yıllar geçmiştir. Max onu gördüğünde alımlı ve çok güzel bir kadına dönüştüğünü görünce oldukça da şaşırmıştır. Carina büyümüş hayatı fethetmek için kanatlarını çırpmaya kararlıdır.

Aralarındaki oluşan çekime rağmen Max'a göre onun en yakın arkadaşının kız kardeşi olması nedeni ile aralarında bir ilişki ihtimalini yok etmektedir. Carina'da onunla veya başka bir erkekle kadınlığını yaşamaya kararlıdır. Bunun önünde kimsenin durmasına izin vermeyecektir.
İki tarafında bu yöndeki çekişmeleri yüzünden aralarında oldukça gergin zamanlar yaşandığı gibi tutkulu anlara da geçiş oldukça fazla idi. Ama Carina'nın inadı ve tutkusu bazı sahneleri oldukça gerdiği için okurken epeyce sinir oldum. 

Yine de güzel okunabilir, keyifli saatler geçirebileceğiniz bir hikaye. Serinin dördüncü kitabı Carina'nın ablası işkolik Juietta ile karzmatik iflah olmaz çapkın Sawyer arasında..Bu hikayeyi merak ediyorum çünkü serinin son kitabı olacak..
Aşk, romans kitaplarını özellikle beyaz dizileri seviyorsanız, günün sıkıntısından uzaklaşmak istiyorsanız tam da size göre deneyin derim...Ama büyük beklentiler içinde olmadan...





Marriage to a Billionaire

1. The Marriage Bargain (2012) İlk Öpücüğün Büyüsü
2. The Marriage Trap (2012) Aşka İkinci Şans
3. The Marriage Mistake (2012) Adım Adım Mutluluk
4. The Marriage Merger (2013)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder