2 Ağustos 2014 Cumartesi

Gerçek Aşkın Peşinde- Deneane Clark



Orjinal Adı : Charity 
Edisyon Adı : Gerçek Aşkın Peşinde
Goodreas Puanı : 5/4,03
Puanım :5/2


Sayfa6 Yayınlarından çıkan Kızkardeşler serisinin 3.Kitabı Charity ve diğer ikizi Amity'nin hikayesinin yer aldığı bir romandı.. Sanırım bu romanı büyük beklentilerle okudum ama maalesef hikaye gitmedi kaç gün süründü durdu elimde..Hikaye kötü değildi ama başlarda epeyce yavaş gitti. Bir türlü kendimi kitaba hikayeye veremedim. Yarısından neredeyse 113. sayfadan itibaren toparlanmaya başladı.Sonradan da kitap hızlandı ve bitiverdi. Ama başlarda beni kilitledi diyebilirim.

Başka bir gözlemimde  bu hikayenin de özgün olması. Yani Judith McNaught'tan alıntılar yoktu. Vakit geçirmek için okunabilir bir romandı ama bence çok fazla şey beklemeyin..
Bu hikayede Ackerly kızlarının ikizlerinin maceraları özellikle Charity'nin hikayesi vardı. İki genç kızın karakterleri birbirinden çok farklı olması. Charity'nin karakterindeki fevrilik,Amity'nin uyumluluğu ve sağduyusu ile olaylar apayrı yerlere taşınıyordu. 

Amity ile evlenmek isteyen Dük Lachlan'ın iki genç kızı karıştırması ile patlak veren olaylar.Amity'nin soylu olmayan birine aşık olması yüzünden Charity'den yardım istemesi. Lachlan'ı oyalamak isterken meydana gelen yakınlaşmalar. 

Hikayede ne ararsınız vardı aslında macera,cinayet,aşk. Ama ben nedense ısınamadım hikayeye. Fakat siz sevebilirsiniz. Historical hikayelerden hoşlanıyorsanız. 
Grace,Faith,Charity hikayesinden sonra sıra Mercy'nin hikayesine geldi. Yayınevi umarım çok bekletmeden bu hikayeyi de bir an önce yayınlar..

Virtue
1. Grace (1998) Kalbim Evine Döndü
2. Faith (2009) Issız Bir Aşkın Kıyısında
3. Charity (2009) Gerçek Aşkın Peşinde
4. Mercy (2012)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder