7 Eylül 2014 Pazar

Eylül Ayı Harlequinlerinden Seçmeler..




Edisyon Adı : Servet Avcısı
Orjinal Adı: The Spaniard's Marriage Bargain
Yazar : Abby Green
Goodreads Puanı: 5/3,94
Puanım : 5/4


Eylül Ayı Harlequin Bestseller serisinden Abby Green'n Servet Avcısı kitabını bu aki Harlequinler içinde en beğendiklerim arasında idi. Çok değişik bir konusu olduğu gibi roman sonunda ters köşe yapıyordu. Sonlarına doğru özellikle çok duygusal anlar yaşadım ve romandaki kadın kahramanın çelik gibi iradesine yaptığı fedakarlığa hayran oldum. Çok etkilendim. Bence Okuyun...



Edisyon Adı Çarpışan Kalpler
Orjinal Adı :A Clash with Cannavaro
Yazar: Elizabeth Power
Goodreads Puanı :5/2,75
Puanım:5/2,5


Çok sık işlenen konulardan biri idi Harlequin kitaplarında kitabın sonlarında bir sürpriz vardı tabii ki. Ama bu kadar sık işlenen konuların çok da esprisi kalmıyor açıkçası. Bu konuyu en az dört ayrı yazardan okumuşumdur.
Ölen kardeşler ortada bir bebek onun vesayeti için savaşan kuzen veya kardeşler. keşke daha değişik konuları okuyabilsek...
Edisyon Adı: Kara Melek
Orjinal Adı : One Night to Risk It All
Yazar : Maisey Yates
Goodreads Puanı : /3,12
Puanım :5/2,8

Maisey Yates'in romanlarını okumayı seviyorum Kara melek başlarda oldukça güzel başlayıp güzel gitti. Fakat sonlara doğru yazar sanırım yazmaktan sıkıldı sonunu pek de iyi bağlamadı bence. En azından daha az saçmalasaydı keşke. İntikam planı yapan bir adam son derece kararlı idi .. İntikam alaağı adamın nişanlısı hoop diye kucağına düşer hikaye hızlanır ama sonradan temposu düştü...Yine de tatil de olanlar için tam bir şezlong hikayesi...



Edisyon Adı : Erin'in Büyük Sırrı
Orjinal Adı : The Secrets She Carried
Yazar : Lynne Graham
Goodreads Puanı :5/3,27
Puanım: 5/3,5

Of bu yazarı çok seviyorum. Ne yazarsa okurum. Özel bir yeri var bende. Bu ayki Stars Of Romance sayısında yayınlanan Erin'in Büyük Sırrı kitabı bana Maya banks'ın Hatırla Sevgili kitabını çok anımsattı. Kurguda bazı değişiklikler olsa da hikayeler birbirlerine oldukça benzeşiyordu. Amaa Maya Banks'ın hikayesi çok daha iyi olsa da Lynne Graham'dan da benzer hikayeyi okumak çok hoşuma gitti. Yine de bence bir denemelisiniz. Konusundan bahsetmiyorum...Okuyun derim...





Edisyon Adı :Sahte Sevgili
Orjinal Adı: The Secret Spanish Love Child 
Yazar Cathy Williams
Goodreads Puanı :5/2,94
Puanım 5/3



Bu yazarın kalemini  seviyorum. Okuduğum hikayelerinin çoğunu beğendim. Sahte Sevgili de bu kitaplar arasına girdi. Romanın erkek kahramanın bencilliği duygusuzluğu beni sinir etti. Bir kadın ile birlikte bir sene sahte isimle birlikte olup ortadan kaybol sonra kendini haklı çıkarmaya çalış...
Neyse bu ayın  okunmaya değer romanlarından idi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder