23 Ekim 2014 Perşembe

Milyonluk Günahkar Düet - C.L. Parker



Orjinal Adı : A Million Guilty Pleasures (Million Dollar Duet #2)
Edisyon Adı : Milyonluk Günahkar Düet
Yazar : C.L. Parker
Goodreads Puanı: 5/4,03
Puanım   :5/3,6


Million Dolar Duet isimli serinin ikinci kitabını ilk kitaba göre daha başarılı buldum fakat  önceki  kitapda ki  uzatmalara karşın bu kitap da  yazar bazı sahneler apar topar kesmiş gibi geldi bana..Tamam gereksiz uzatmalar yoktu ama sanki kopukluklar vardı..Ve ilk kitapdaki sıkıntım duygusal sahneleri yazar yine pas geçmesi idi. Erotik sahneler yine uzun idi  tabii ki. Bu da bende yazarın aşka bakış açısı olarak seksi gördüğünü gösterdi.Üzgünüm....



Delaine'nin ailesi için yaptığı fedakarlıkları keşke daha güzel işleseydi. Keşke kalp nakli geçiren bir hasta bu kadar çabuk ayağa kalkması ise bana tuhaf geldi.

Olaylar yine Noah ve Delaine tarafından anlatılıyordu. Bir sahne de ise Daniel tarafından anlatıldı. Noah'ın nişanlısını elinden alan ölümcül rakibi Daniel'in tarafından anlatılması yerinde idi bence.

Tahmin edeceğiniz gibi her bakımdan mutlu sonla biten bir kitap idi. Fakat benim isteğimi karşılamadı.Aradığımı bulamadım. Aşkı hissedemedim..Aşk da seks önemlidir ama tavşan gibi bir çift vardı romanda her şeyi seks ile çözmeye çalışıyorlardı..

Yine de kafa dağıtmak için okunabilir bir  kitap..Tabii ki erotik sahnelere tahammülünüz yoksa hiç bulaşmayın bu seriye..
Olumlu olarak söyleyebileceğim hikayede ne geçiyorsa iki kişi arasında geçiyordu. O yüzden bazı sahneler aşırı cüretkar olsa da idare eder dedim kendimce.. 
Aşk kitaplarında aşırı seks sahneleri sizi rahatsız etmiyorsa okuyun..Belki seversiniz..Ne dersiniz? 



Serinin Kitapları:
#1 A Million Dirty Secrets / Milyonluk Kirli Sır
#2 A Million Guilty Pleasures :Milyonluk Günahkar Düet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder