5 Ekim 2014 Pazar

Şeytani Arzular-Elizabeth Hoyt




Orjinal adı:  Wicked İntentions
Edisyon Adı: Şeytani Arzular
Yazar :          Elizabeth Hoyt
Goodreads Puanı: 5/3,76
Puanım :                5/4




Harika bir roman daha okudum..Bazı sahnelerde nefesim kesildi..Yazarın erotizmi işleyiş tarzına bayılıyorum açıkça söylemek gerekirse. Bambaşka bir sihir içinde yazıyor..Şeytani Arzular ile  Elizabeth Hoyt'un yeni bir serisi daha başlıyor Maiden Lane ..Hala daha davam eden bir seri. Gelecek kitap 2015'de yayınlanacak. 

Yazarın Dört Askerler serisinde olduğu gibi hikayede polisiye ve macera unsurları da var.Fakat Askerler serisinde bir katili veya haini seri bitinceye kadar öğrenememiştik. Ama bu seride sanırım her kitap da ayrı bir macera var.Çünkü Şeytani Arzular'da katil kitabın sonunda yakalanıyor.

Serinin ilk kitabı Şeytani Arzular'ı severek okudum..Başlarda biraz sıkıldım Hoyt sanki hikayeyi kurgularken biraz kararsızmış bana öyle geldi. O yüzden başlarda hikayeyi sallantıda yazılmış gibi hissettim. Fakat sonra da hikaye canlandı karakterler yerine oturdu. Sanki son anda atağa kalkan bir yarış arabası gibi hikaye şaha kalktı..İşte o satırlarda benim adeta nefesim kesildi diyebilirim. Çok erotik sahnelerinin olduğu gibi çok da duygusal sahneleri vardı.


Kitabın çevirisinden de bahsetmek istiyorum romanın erkek kahramanının söylediği erotik kelimeler olduğu gibi çevrilmiş bu hikayenin o satırlarına cuk diye oturmuştu..Küfürleri ve deyimler yumuşatılmamıştı sanırım..Çevirmene teşekkürlerimi sunuyorum..Olması gerekeni yaptığı için..Bence yazar ile aramıza girmeyerek olduğu gibi yansıttığı için bir teşekkürü hak ediyordu...

Ve kitabın bölüm başlarında Kral Kilitli yürek ve hizmetçi kız Meg'in hikayesi bir nevi kül kedisi masalı gibiydi...


Serinin ilk kitabı Şeytani Arzular'ın kahramanları Lazarus Huntinngton yani Lord Cair ve biracının kızı olan dul Temperance Dews..Yazarımız dullardan vazgeçemiyor anlaşılan....
Lazarus Londra'nın en sefih çapkınlarından idi. Bembeyaz saçları delici mavi gözlerinin  kadınların üzerindeki etkisi mahvedici idi. Sevmeyi bilmiyordu.. Ahlaksız hayat tarzı ile tanınıyordu. Bir kadının onun yanında gözükmesi bile şöhretini lekelemeye yeterdi.

Temperance ise maiden Lane caddesindeki evinde öksüz ve çoğunlukla civardaki genelevlerden terkedilen çocukları sahiplenip oğlan kardeşi ile bakıyorlardı. Fakat en büyük destekçileri öldükten sonra zora düşmüşlerdi.Maddi zorluk çekiyorlardı.
İşte bunu fırsat bilen Lazarus onun karşısına değişik bir teklif ile çıkar. Yurda bağışçı bulması karşılığında metresini öldüren katilin bulunmasında yardımcı olacaktır...Geceleri birlikte St.Giles'de katili bulmak için araştırma yapacaklardır..
Fakat iş hem çok tehlikeli ve maceralı hem de aralarında en başından beri meydana gelen tutkulu çekim ile baş etmeleri kolay değildir..
Londra'nın en tehlikeli ve ahlaksız yerlerinde araştırma yaparken birbirlerinin kollarında kendilerini bulmaları ise şaşırtıcı değildir.
Çok severek okudum..Devamını sabırsızlıkla bekliyorum..Tavsiyemdir.



Maiden Lane Serisi 
1. Wicked Intentions (2010) Şeytani Arzular
2. Notorious Pleasures (2011)
3. Scandalous Desires (2011)
4. Thief of Shadows (2012)
5. Lord of Darkness (2013)
6. Duke of Midnight (2013)
7. Darling Beast (2014)
8. Dearest Rogue (2015)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder