24 Kasım 2014 Pazartesi

Günahlar ve İğneler-Karina Halle



Orjinal Adı : Sins And Needles
Edisyon Adı: Günahlar ve İğneler
Yazar : Karina Halle
Goodreads Puanı : 5/4
Puanım :5/3

Konusunu çok beğendiğim bir roman idi. Macera ve aşk okuyacağımı tahmin ediyordum.Genel olarak güzel bir roman idi ama benim beklentimi çok da karşılamadı.Ben üç kitaplık bir seri olan bu kitabın sonlanacağını umuyordum ama maalesef kitap öyle bir yerinde bitti ki öyle kalakaldım...
İşte o yüzden ben de bu kitaba üç puan verdim..
En sinir olduğum şey böyle yarım kalmak..Devamı gelecek kitap da umarım yayınevi devamını hemen çıkarır,zira arası açıldığında bazı şeyleri unutuyorum..
Karakterler de beklentimi pek karşılamadı aslında. Ne bileyim erkek karakter olsun kadın karakter olsun kaybetmiş kişiler. İkisi de kolay yola başvurarak illegal işlere bulaşmışlar. Bu da pek hoşuma gitmedi. Biri dolandırıcı öteki ise kara para aklayıcı. İkisi de yeni başlangıç yapmak istiyorlar ama  onu da batırıyorlar..
İkisin de illegal işlere bulaşma nedenleri aileleri. Özellikle kadın karakter Ellie'nin dolandırıcı olma sebebi hırsız anne ve babası. Vücudunda ki yara izleri de başarısız bir soygun girişiminden kalma.

Erkek kahraman Camden ise şerif babasının burnu dibine kara para aklıyor..
Bu ikilinin ilişkileri çocukluklarından kalma. Ellie Camden'in duygularına arkadaşlığına ihanet ederek onu yarı yolda bırakıyor. Kasabayı terkederek profesyonel bir dolandırıcıya dönüşüyor.
Sevgilisinin arabasını çalarak eski kasabasına dönüyor ve yolları Camden ile kesişiyor.

Yazarın anlatımını beğendim..Hem geçmişi hem günümüzü anlatarak hikayeyi ilgi çekici hale getiriyordu. Bazı yerlerinde oldukça heyecanlandım..Hele sonun da dumura uğradım. Keşke öyle yarım kalmasaydı..Sonunda yaaaaaa dedim...
Kitaptan daha fazla detay vermek istemiyorum zira okuma zevki bozulabilir..Aşk,macera,romantik gerilim okumayı sevenlerin severek okuyacakları bir roman bence...
Değişik bir şeyler okumak isterseniz bence bir deneyin...

Artists Trilogy

1. Sins & Needles (2013) Günahlar ve İğneler
2. Shooting Scars (2013)
3. Bold Tricks (2013)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder