26 Kasım 2014 Çarşamba

Masum Yalan - Laura Landon





Orjinal Adı: İntimate Deception
Edisyon Adı: Masum Yalan
Yazar : Laura Landon
Aspendos Yayınevi
Goodreads Puanı :5/3,82
Puanım :5/5

Bir solukta okundu ve bitti..Yine çok beğendim. Yazarın farklı bir anlatımı var ve ayrı bir büyüsü var. Kesinlikle sıkı takip edeceğim bir yazar olacak.Basit bir kurguya öylesi bir derinlik veriyor ki tadı damağınızda kalıyor. Çok daha ünlü yazarların kitapları elimde patladı o yüzden  kendimi bir nevi define bulmuş gibi hissediyorum.Biraz araştırdığımda dünya tatlısı bir büyük anne stilinde bir hanımefendi olduğunu görüyorum yazarın. Yazmaya da yeni başlamış bir nevi emekliliğini değerlendirmeye çalışmış. En eski romanı 2010 tarihinde kaleme almış...Zira neredeydin daha önceleri diye sormak istiyorum.Romanın çevirisi de çok akıcı idi. Basım hatasından meydana gelen bir hata dışında bir kusur görmedim. Kesinlikle su gibi akıp gitti. Bu kitap ile bağlantılı olan romanda Madam Genevieve'nin macerası olan İntimate Suurender'i okumak istiyorum. Zira Madam Geneieve takma isimli genelev sahibesi Hannah'ın macerasını çok merak ediyorum. Aslında goodreads de belirtilmemiş ama bu iki roman İntimate  Serisinde yer alan iki kitaplık mini bir seri.


Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse Lady Grace Warren'in babası bencil kendini düşünen tam anlamı ile karakter yoksulu bir adamdı. Kızlarının onun için bir anlamı önemi yoktu. Sadece evliliklerinden bir kazanç elde etmeyi umuyordu. Bunu da iyi başarıyordu. Büyük kızı Grace on iki yaşında iken kaybettiği eşinden sonra evlenmemişti fakat evlenmeyi düşünmüyor değildi. 


Grace kızkardeşleri için her türlü fedakarlığı yapmış babalarının önüne 
kızkardeşlerinin mutluluğu ve huzuru için geçmesini bilmiş onların iyi bir evlilik yapmalarını sağlamıştı. Enson bekar kalan kız kardeşinin evlenebilmesi için ahlaksız ve sapık  bir asilzade olan Lord Fentington ile evlenmeye söz vermişti..Fakat onunla evlenmek Grace için bir nevi ölüm fermanı gibi idi. Bunu çözecek çılgın bir plan gelmişti aklına ..Genelev sahibesi Madam Genevieve'den yardım istemek.

Madam Geneieve onun çocukluk arkadaşı Hannah  idi onu bu dertten kurtarması için planı gayet basit gözüküyordu ama uygulamak için cesaret istiyordu..Lord Fentington'dan evlenmemesinin bir yolu vardı masum olmamak. Masumiyetini kaybetmek için seçilecek erkeği Hannah seçecekti..Seçtiği erkek ise daha önce iki karısını da doğum da kaybeden Reaborn Dükü Vincent Germaine.Bu genç adam iki karısını da doğum kaybettikten bir daha evlenmeye tövbe etmişti. Ama ne demişler büyük lokma yut büyük söz söyleme...Kader daha son sözünü söylememişti...
Ben çok severek okudum..Kesinlikle tavsiye ederim...


İntimate Serisi

İntimata Deception (Masum Yalan)
İntimate Surrender


Kitaptan İki Alıntı;


Kadın kendisini alkışlayanları görebilmek için çenesini kaldırdığında yüzü temiz ve saten gibiydi. Vincent o tene dokunuşunu,parmaklarını o yanaklarda gezdirişini ve dudaklarını o yanaklarda gezdirişini hatırladı.


Ona bakakaldı. Güzelliğiyle büyülenmişti. Aradığı Grace oydu. Onu kaybedeceği korkusuyla gözünü bile kırpmaya cesaret edemiyordu.
Ve Grace ,sanki gözleri Vincent'e  doğru çekilmiş gibi,döndü. Bakışları kenetlendi.


Onu hemen farketmişti. Ve korkusu oldukça aşikardı.
Ciğerlerindeki tüm nefes Vincent'i terketti ve Vincent nefes alamadı. Grace'de benzer bir tepki verdi.


Yüzünün rengi attı ve kendisini dengeleyebilmek için bir elini piyanoya dayaması gerekti. Nefes almaya çalışırken göğsü inip kalkıyordu.
Vincent yaşadığı şoktan çıkmaya çalışırken ona baktı.
Grace birkaç saniye daha ona baktıktan sonra döndü ve en yakın kapıya giderek odadan hızla çıktı.


"Çok ender bir şeysin, Grace. Dünyada o kadar zaman nasıl saklı kalabildin bilmiyorum."
"Beni bulacak mükemmel dükü bekliyordum."
Vincent gülümsedi ve onu öpmek için eğildi. Grace onu durdurmak için elini kaldırdı.
"Ah, hayır, öpmeyeceksin. Carver her an geri dönebilir ve ona bir kez daha öpüşürken yakalanmak istemiyorum. Çok yakında tüm çalışanların tek yaptığımızın bu olduğunu düşünecekler."
Vincent güldü. "Hayır, Grace. Tüm yaptığımızın bu olmadığını gayet iyi biliyorlar."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder