10 Kasım 2014 Pazartesi

Serserim Benim-Elizabeth Boyle




Orjinal Adı :This Rake of Mine
Edisyon Adı : Serserim Benim
Yazar : Elizabeth Boyle
Goodreads Puanı: 5/3,76
Puanım : 5/4

Elizabeth Boyle'a Evcilik Oyunu kitabını okuduktan sonra uzunca bir süre ara vermiştim. Zira hatırladığım kadarı ile kitap beni ortalarına kadar epeyce sıkmış ve zevk alamamıştım. Yazarın ilk okuduğum kitabı Mektubumu Aldın mı? dahe güzel daha akıcıydı. Fakat yayınevi bir azizlik yapmış serinin üçüncü kitabı olan Mektubumu Aldın mı? yı ilk  yayınlamıştı.Bu yüzden de bu yazarda  büyük bir karışıklık yaşadım. 

 İşte bu yaşadığım hayal kırıklığı ve karışıklık yüzünden yazara tekrar başlamam uzun sürdü..Ancak yazarı çok seven bir arkadaşım ısrarla yazarı okumamı öneriyordu ben de elime fırsat geçince yazara tekrar şans vermek istedim.
İyi ki de vermişim okurken oldukça zevk aldığım bir kitap oldu. Başından sonuna kadar ilgi ve zevk ile okudum.


Bachelor Chronicles serisinin 3.kitabı. Kahramanlarımız Evcilik Oyunun dan tanıyoruz Jack Tremont ve Miranda Mabberly'in hikayesi. Miranda nişanlı iken gittiği bir tiyatro da yanlışlıkla Jack Tremont tarafından öpülmesi ile hayatı altüst olur. Aileri onu dışlayarak uzak bir akrabasına gönderirken onun öldüğü haberini ortalığa yayar. 
Bir süre sonra da Miranda'nın gerçekten öldüğü sanılır. Fakat gerçek olan onun yaşadığı ve ailesinin çağırmasını beklediğidir. Fakat bu hiç olmayacaktı.Anne ve babasını kaybettikten sonra onun ölmüş gibi gösterdiklerini anlar. 
O da bir okulda başka isimle öğretmenlik yapmaya başlar.Kendine kalan mirası elde ettikten sonra Londra'da kendine bir ev alarak oraya dönmeyi planlar. Dönüşte de üç genç kıza gözetmenlik de yapacaktır.





Fakat dönüş yolunda Jack Tremont ile tekrar yolları kesişir. Bu kesişme ile şenlik başlar.Olaylar arka arkaya patlamaya balar. Jack  Miranda'yı hatırlayamadığı gibi bu kız kurusu bulduğu kadının sakladığı düğmenin sahibinden de rahatsız olmuştur. Çünkü onu nedense kıskanmaya başlamıştır.
Asıl olaylar Miranda ve üç genç kız Jack'in evinde kalmak zorunda kaldığı zaman patlar.
Oldukça eğlenceli ve heyecanlı bir hikaye idi. Kitabın ortalarından sonra oldukça hareketlenen bir romandı.
Bu hikayeden sonra çıkan Siyah Elbisenin İtirafları'nı da okumak istiyorum.Eğlenceli ve heyecanlı bir historical roman okumak istiyorsanız, korsan ve casusluk temalarını seviyorsanız bu kitap tam size göre..



Bachelor Chronicles
1. Something About Emmaline (2005) Evcilik Oyunu
2. This Rake of Mine (2005) Serserim Benim
3. Love Letters From a Duke (2007) Mektubumu Aldın mı?
4. Confessions of a Little Black Gown (2009) Siyah Elbisenin İtirafları
5. Memoirs of a Scandalous Red Dress (2009)
6. Lord Langley Is Back in Town (2011)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder