7 Ocak 2015 Çarşamba

Baştan Çıkarma Seansları-Gina L.Maxwell




Orjinal Adı : Seducing Cinderella
Edisyon adı:Baştan Çıkarma Seansları

Yazar: Gina L.Maxwell
Yayınevi: Novella Yayınları
Goodreads Puanı:5/3,98
Puanım : 5/3,5

Uzun zamandır okumak istediğim bir kitap idi Baştan Çıkarma Seansları. Tam da tahmin ettiğim gibi buldum diyebilirim.Yazar daha çok erotizm ağırlıklı yazsa da kalemini beğendim. Eksiklikleri var ama hikaye beni içine çekiverdi bir çırpıda okudum..
Konu sıradan da olsa ilgi ile okunabilecek bir roman ve oldukça da akıcı idi. Biraz araştırınca yazarın yeni bir yazar olduğunu görüyorum. Romanımız da üç kitaplık bir seri. Özellikle ikinci kitap da ki kahramanlar oldukça ilgimi çekti..Onu da okumak istiyorum..


Konumuz ise sevdiği erkeğe kendini bir türlü farkettiremeyen fizyoterapistimiz Lucie'nin hikayesi.Birlikte çalıştığı arkadaşına uzun zamandır ümitsizce aşık olan Lucie'nin yardımına ağabeyinin çocukluk arkadaşı Reid Andrews yetişir. İkisi de yıllardan beri görüşmemektedirler. 
İşin ilginç tarafı Lucie çocukluğunda ona da ümitsizce aşık olmuştur.
Tam da en ümitsiz ve hayal kırıklığı içinde olduğu zamanda karşısına bir hatası olarak çıkan Reid çok ünlü bir boksördür. Çok ciddi bir sakatlık geçirmiş mesleğinde çok da kritik bir dönemdedir. 
Fakat Lucie le karşılaştığında onu üzgün görünce ona yardım etmek ister..

Ona bir erkeği baştan çıkarma dersleri verecektir. 
Elbette bu bir nevi ateş ile oynamaktır..

Kafanızı boşaltmak için ideal bir roman bence...



Fighting for Love
1. Seducing Cinderella (2012) Baştan Çıkarma Seansları
2. Rules of Entanglement (2013)
3. Fighting Irish (2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder