1 Ocak 2015 Perşembe

Gizemli Adam -Kristen Ashley




Orjinal Adı : Mystery Man
Edisyon Adı : Gizemli Adam
Yazar : Kristen Ashley
Goodreads Puanı . 5/4,27
Puanım :5/4,5


Bu kitap bana ilaç gibi geldi çok beğendim konusunu. Kurgusunu değişik buldum biraz bu aralar değişik bir şeyler arıyorum...Kadın kahraman biraz kafadan çatlak bulsam da yine de güzel idi bence. Bazı yerlerde çok sinir oldum bazı yerlerde heyecanlandım yerimde duramaz oldum. Ben hikayelerde akyon ve macerayı daha çok seviyorum tedından yenmez oluyor benim için...Maalesef  çok imla hataları vardı kitap da çok yerinde  kelimeler yanlış yazılmıştı.Sanki editör çoğu yerde uyumuş gibi idi. Belki de son okuma yapılmamış idi.. Ama oldukça da sürükleyici idi. Birincil şahıslardan anlatılan romanları çok sevemiyorum ama bu kitabı nedense çok sevdim arkasından hemen vahşi adamı okumayı planlıyorum zira bu kitap dört kitaplık bir serinin ilk kitabımış..Gizemli Adamdan sonra Vahşi Adam..


Gizemli Adam'da Kadın kahramanımız Gwen bazen çok saf bazen kafadan çatlak bir kadın karakterimiz..Düşünebiliyor musunuz???  barda tanıştığı bir adam ile yaklaşık 1,5 yıl bir ilişkisi oluyor ama kızcağızım daha bu adamın ismini bile bilmiyor.
Karşısındaki adama GA( GizemliAdam) lakabını takmış bir de..
Ancak bu adam onun ile ilgili herşeyi biliyor öyle ki kızcağızımın doğum kontrol hapı kullanıp kullanmadığını zevklerini her şeyini biliyor. İsmi Hawk pardon yani lakabı. İsmin Calep Delgado..Çok gizli işler yapan bir adam bu..


Sıkı durun Gwen'in kız kardeşi Ginger'in peşinde bu adam onu yakalamaya çalışıyor. Çünkü Ginger'in kazık atmadığı adam kalmamış kime mi? Uyuşturucu Patronlarına illegal işler yapan adamlara ..Herkes peşinde bu kadının..


Ablası yani Gwen'in baba bir üvey kardeşi. Gwen'in annesi de çatlak ama onu üvey annesi Meredith yetiştirmiş. Böyle bir hikaye işte her şey birbirine girmiş. Gwen'i boşandığı kocası ile de ilişkisi olmuş Ginger'in. Nazı yerlerinde off yeter ama dediğim zamanlarda olmadı değil. 

Fakat sonu çok güzel idi. Tadından yenmez idi. Kısaca merak ettiseniz buyrun Gizemli Adamı okuyun. Mükemmele yakın bir erkek ile daha tanışın.
Ama kadın  kahramanı eminim benim gibi gırtlağını sıkmak isteyeceksiniz...



Dream Man
1. Mystery Man (2011) Gizemli Adam
2. Wild Man (2011) Vahşi Adam 
3. Law Man (2012)
4. Motorcycle Man (2012)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder