7 Ocak 2015 Çarşamba

Vahşi Adam-Kristen Ashley



Orjinal Adı : Wild Man
Edisyon Adı : Vahşi Adam
Yazar : Kristen Ashley
Yayınevi : Dex Yayınları
Goodreads Puanı: 5/4,21
Puanım :5/4,5

Yeni tanıştığım bir yazar benim için yeni bir seri. Serinin ikinci kitabı Vahşi Adam'ı da çok severek okudum. İkinci Şans konusunu gerek duygusal gerek gerçekçi bir şekilde işlenmiş..
Genç Yetişkin konularından daha çok bu tip ikinci şans temaları daha çok hoşuma gidiyor. Özellikle yaşı 30'u geçmiş bayanlar bu romana bayılacaklar bence. 
Brock Lucas ve Tess O'Hara'nın hikayesi idi Vahşi Adam..Gizemli Adam'daki kahramanlarımız Hawk ve Gwen'de vardı bu hikaye de ..

İlk kitap bana daha heyecanlı gibi gelse de Vahşi Adam daha duygusal bir roman idi..Bu roman da Brock'un eski karısı beni sinir etti...Adama acımadan edemedim...
Kısaca yazarın Rüya Adam serisini sevdim devam etmeyi düşünüyorum;zira üçüncü hikayede Mitch Lawson'un hikayesi var onu daha da merak ettim..Dördüncü roman ise Tack'ın macerası..Serideki adamlar adı üstünde rüya gibi erkekler..Kadınların seveceği bir seri...


Vahşi Adam'a gelince Kadın kahramanımız Tess O'Hara bir fırın sahibi müthiş pastalar,kurabiyeler yapıyor. Gün geçtikçe de ünü artıyor ...Zamanında çok kötü bir evlilik yapmış kocasından ayrılmak çok kolay olmamış. Kocasından şiddet görmüş bir mağdur..İşin için de tecavüz de var..O yüzden ikili ilişkilerde çok güvensiz ve canı çok yanmış...
Brock'u Gizemli Adam'dan tanıyoruz o da DEA ajanı bir yıl kimliğini gizleyerek bir örgüt içine sızmıştı..Özel hayatı karmaşa içinde kötü bir evlilikten sonra günlük ilişkiler işine geliyordu. Boşandığı karısından iki erkek çocuğu vardı. 

Tess'in kocası Damien'i takip ederken Tess ile yolları kesişir..Tess onunla kim olduğunu bilmeden ilişikiye girer ama bir anda kendisini karakolda sorguya çekilirken bulması ve Brock'un polis olduğunu öğrenmesi ile işin rengi değişir..
Daha fazla ayrıntı vermek isteniyorum ana tema da aşk,tutku ikinci şans ve macera temaları ile işlenmiş bu romanı severek okudum. Brock'un ailesini sıcacık buldum..
Bu tip yetişkin hikayelerini polisiye tema ile süslenmiş olarak  seviyorsanız tavsiye ederim..




Dream Man
1. Mystery Man (2011) Gizemli Adam
2. Wild Man (2011) Vahşi Adam
3. Law Man (2012)
4. Motorcycle Man (2012)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder