24 Mart 2015 Salı

Aşka Tutunan Kalpler- Marie Force



Orjinal Adı : Falling for Love
Edisyon Adı : Aşka Tutunan Kalpler
Yazar : Marie Force
Yayınevi : Novella Yayınları
Çeviri : Nilgün Birgül
Goodreads Puanı: 5/4,34
Puanım :5/4

 McCarthys ailesinin hikayelerini çok sevdim. Aileye ilk Janey McCarthys ile tanıştım yazara bayıldım. Serinin sevdiğim en güzel kitabı da Janey'in hikayesi idi..Serinin dördüncü romanı da oldukça güzeldi. Ailenin ünlüsü Grant McCarthys'in hikayesi vardı..

 Yıllardır birlikte olduğu nişanlısından ayrılan ve bu ayrılığı kabullenemeyen Grant tam bir yıl ayrı kaldığı nişanlısı Abby adanın doktoru ile nişanlanınca Grant onu tekrar birlikte olmaya kendisine dönmeye ikna etmek için adaya döner. Kız kardeşi  Janey'in düğününde tanıştığı Stephanie ile geçici olduğunu düşündüğü bir ilişkiye de başlar.


 Ama ne yazık ki işler planladığı gibi gitmez. Stephanie onda bir nevi bağımlılık yaratır. Stephanie ise uyuşturucu bağımlısı anneye sahip olmanın acısını çekmiş aile sıcaklığı nedir bilmemiştir. Ona sahip çıkan babalık yapan üvey babasına iftira eden annesinin yüzünden Charlie yıllardır hapishanede dir. Stephanie onu hapisten kurtarmak için tüm olanaklarını seferber etse de başerılı olamamıştır. Grant ona yardım teklif eder ama onun samimi olduğuna da inanmamaktadır. Zira Grant'ın bunu mesleği için yaptığına inanmaktadır. Aslında Grant sayesinde tanıdığı McCarthys ailesi ile  aile olmanın ne demek olduğunu sıcaklığını tanımış ayrıca aşkı  da Grant ile tanır..

 Oldukça dokunaklı bir hikaye idi. Severek okudum.Serinin geri kalan kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum..



McCarthys of Gansett Island

McCarthys of Gansett Island
1. Maid for Love (2011) Bir Aşk Çarpıntısı
2. Fool for Love (2011) Aşka Düşünce.
3. Ready for Love (2011) Aşka Son Bir Şans
4. Falling for Love (2012) Aşka Tutunan Kalpler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder