22 Haziran 2015 Pazartesi

Gece Gelen Ölüm-Gonca Çiftçioğulları



Orijinal Adı : Gece Gelen Ölüm
Edisyon Adı: Gece Gelen Ölüm
Yazar : Gonca Çiftçioğulları
Yayınevi: Uğur Tuna Kitabevi
Goodreads Puanı :5/4
Puanım 5/4


Rastlantılar sonucu elime geçen bir kitap idi özellikle son zamanlarda okuduğum kitaplarda uğradığım hayal kırıklıklarından sonra ümitsizdim..
Ancak yeni tanıştığım Gonca Çiftçioğulları beni ters köşeye yatırdı. Gece Gelen Ölüm zevk ile okuduğum bir romandı.. Başlarda okurken Linda Howard'ın Hep Senin Yanındayım isimli kitaptan etkilenmiş olabilir mi diye düşündüm...Ancak sayfalar ilerledikçe yanıldığımı anladım...Yazarın kaleminin akıcılığı çok iyi idi. Ancak bu roman da hem aşk hem cinayet üzerine işlendiği için duygusal sahnelerde biraz daha işlenmesi gerektiğini düşündüm. Yazarın diğer kitaplarını okuduktan sonra onun hakkında daha fikir sahibi olabileceğim..



Kitabın konusunu çok da açıklamak istemiyorum çünkü özellikle polisiye tipi romanlarda konuyu fazla açık ederseniz okuma zevki de pek kalmıyor..Okuyacak olan okuyucuya haksızlık edildiğini düşünüyorum..
Roman bir cinayet onu telepati yolu ile gören bir genç kız..İşin başka yönü de cinayetler dizisi gündemde..
Bu cinayetleri çözmeye çalışan bir komiser ona aşık olan kadın ortağı. O bölümdeki tüm kadın elemanların ilgi merkezinde bu komiser...Başarısız bir evlilik geçirmiş evlenmeyi düşünmeyen mesleği ile evli bir komiser.
Diğer yandan mesleğine tutkun bir doktor..Sevgilisinden yeni ayrıldıktan sonra meslek hayatına başka şehirde devam etmeye karar vermiştir..
Yeni şehirde yeni işine başladıktan sonra hayatında büyük değişiklikler olacak kendini yepyeni macera ile tanışırken, uzakta olduğu anne ve babası ile tekrar bir araya gelir..
Mehmet, Selda, Hakan, Ebru romanımızın baş kahramanları... Onları seveceksiniz..Kitabın sonu beni ters köşe yaptı..
Özellikle polisiye severlere tavsiyemdir..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder