22 Haziran 2015 Pazartesi

Sevgili Küçüğüm- Julie Cohen



Orijinal Adı : Dear Thing
Edisyon Adı : Sevgili Küçüğüm
Yazar : Julie Cohen
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Çevirmen : Nur Küçük
Goodraeds Puanı : 5/3,96
Puanım :5/5


Sevgi ile işlenmiş bir hikaye okudum.Romanın konusunu okuduğum zaman çok ilgimi çekmişti. Ana hatlarda benim değer yargılarıma kesinlikle ters düşen bir roman idi. Ancak merakıma yenik düştüm ve romanı okudum..İyi ki okumuşum..Romanı okurken çok etkilendim..Birbirine seven bir çift..İstedikleri herşeye kavuşmuşlar..Aşk,aile,iş,kariyer..Çok da mutlular...Mutluluklarını bir bebekle taçlandırmak istiyorlar..


Ancak istenen bebeğe bir türlü kavuşamıyorlar.
Bunun için tedavi yolunu seçiyorlar ancak sonuç başarısız..Olmuyor..Ben ve Claire bu dönemde kaskin bir dönemece giriyorlar...İkisiin de çok sevdikleri bir arkadaşları var. Uzaktan Ben'e aşık. Romily..Ancak hiçbir zaman onları ayırmak aralarına girmek derdinde değil. Yaptıkları mücadelenin en yakın tanığı..
Onunda Yedi yaşında evlilik dışı bir kızı var. Ben 'e bir tekilf sunuyor...
Ben ve Claire'in çocuk sahibi olmalarında yardımcı olmak..Yardımcı oluyor da..Fakat işlere duygular ,kıskançlıklar,çekişmeler ve sonunda Romily'nin yıllardır ayrı olduğu kızının babası Jarvis 'de giriyor. 


Bu yaşananlardan sonra hepsi de bu durumda yaralanıyor..
Duygu sağnağı olan bir romandı..Okurken çok etkilendim..Bazı sahnelerinde güldüm bazı sahnelerinde ağladım..
Yazarın kalemi çok etkili daha önce de bir romanını okumuş ve beğenmiştim..Ancak Sevgili Küçüğüm çok daha iyi idi.
Duygusal,masum ve etkili bir kitap okumak istiyorsanız, ön yargılarınızı kenara bırakabilecekseniz..İşte size okuyabileceğiniz harika bir duygusal roman...
Tavsiye ederim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder