27 Haziran 2015 Cumartesi

Şeytan Tüyü - Julia James



Orjiinal Adı : Something About You
Edisyon adı :Şeytan Tüyü
Yazar : Julia James
Yayınevi : Ephesus Yayınları
Çeviri : Süreyya çalıkoğlu
Goodreads Puanı : 5/3,94
Puanım :5/5


Harlequin Kitaplarından tanıdığım bir yazar Julia James..Kitabı çıktığında hiç terddüt etmedim..Okumak istediğim kadar varmış doğrusu..
Harika bir aşk,polisiye ve macera kitabı okudum..Okurken çok eğlendim..Ancak kitabı okurken katil kim bilmek biraz keyfimi kaçırsa da pek takmadım..


Aşk,macera,polisiye,romantik komedi temalarında kurgulanmış güzel bir roman idi...
Evinin tadilat işleri için o geceyi otel odasında geçirmek zorunda kalan ferderal savcı yardımcısı Cameron Lynde önceleri çok ateşli bir sevişmeye kulak misafiri olur..Ardından da cinayete...


Yan dairede öldürelen bir eskort kadındır..Birlikte olduğu kişi ise bir senatördür. Görünüşte bu cinayeti işleyen daha doğrusu cinayet bu senatörün üzerine atılmaya çalışılmaktadır. Onun işlemediğine tanık olan Cameron ise katili kapının deliğinden görmüştür..
Bu cinyaeti soruşturan FBI ajanıJack Pallas olması ise büyük şansızlıktır. Çünkü bu ikili arasında yıllar önce yarım kalmış bir hesaplaşma vardır.


Ancak soruştırma koşulları , yaşanan olaylar Jack'i Cameron'un korumasına atar..Zira asıl katil bağlantıları sayesinde cinayet tanığının Cameron olduğunu öğrenir. Jack Cameron'u korurken aralarındaki yarım kalmış hesaplaşma da tekrar gündeme gelirken.. Aralarındaki duygusal yakınlık ve çekim ortaya çıkar..


Güzel bir romandı..Şöyle bir kafamı dağıtayım diyorsanız..Günün stersinden uzaklaşmak istiyorsanız ..Tam da size göre bir roman...Beş kitaplık olan bu serinin diğer kitaplarını da bir an önce okumak istiyorum. Yayınevi çok oyalanmadan yayınlanması dileği ile...



FBI / US Attorney

1. Something About You (2010) Şeytan Tüyü
2. A Lot Like Love (2011)
3. About That Night (2012)
4. Love Irresistibly (2013)
5. It Happened One Wedding (2014)



Wilkins elini uzattı. "Ee?"
"Gidebiliriz," dedi Jack.
"Onu yalnız bırakabileceğimizden emin misin?"
"Collin'i arayacakmış."
"Çok rahatladım. Collin kim peki?"
Jack omuz sikti. "Bilmem. Tek bildiğim o kadının artık benim değil, Collin'in problemi olduğu."
"Off, çok sert oldu bu."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder