14 Ekim 2015 Çarşamba

Unutulmaz Gece-Teresa Medeirous


Orjinal Adı: One Night of Scandal
EDisyon ADı: Unutulmaz Gece
Yazar Adı: Teresa Medeirous
Çeviri: Tuba Özkat
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Goodreads Puanı: 5/3,84
Puanım :5/2


Sırlarla dolu bir geçmiş, aşkı tehlikeye atabilir mi?

Nezaket kurallarına uymamasıyla meşhur Carlotta Anne Fairleigh, sosyeteye takdim edileceği gün bile yerinde duramaz. Sırasını beklerken bitişikteki "Kanlı Marki" Hayden St. Clair'in sözde terk edilmiş karanlık evini merak etmekten kendini alamayan genç kadın, pencereden kısacık bir bakış atmaktan zarar gelmeyeceğini düşünür.


Fakat bu son "macera" felaketle sonuçlanarak genç kızın itibarını zedeler ve apar topar nişanlanmasına yol açar. Kısa süre sonra da sosyeteye korku saçan yakışıklı ve gizemli Marki'yle birlikte Cornwall'a gitmek üzere yola çıkar. Hayden St. Clair'in karanlık ve ulaşılmaz tavrı şaşırtıcı bir şekilde çekicidir, üstelik bakışlarında yadsınamaz bir tutku barındırmaktadır. Ancak Lottie kalbinin arzularına teslim olmadan önce, her ne kadar tehlikeli olursa olsun "Kanlı Marki"nin geçmişindeki sırları ortaya çıkarmalıdır…




Çok uzun zaman önce çıktığı ilk günlerde almıştım  Unutulmaz Gece'yi..Okumaya kıyamamıştım...
Ancak bu hikaye beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Edisyon ve çeviri yüzünden değil onu baştan belirtmeliyim.
Yazar beni büyük bir bozguna uğrattı. Anlatım güzel ancak romandaki erkek kahramanın duygusuzluğu eski ölen  karısına  olan bağımlılığı ve bu yüzden çocuğunu ihmal etmesi ve yaşamaktan vazgeçip yaşayan bir ölüye dönüşmesi üst üste gelince çok gerildim..
Fairlight Serisinin ikinci kitabı olan Unutulmaz Gece 'de patlayan bir skandal yüzünden evlenmek zorunda kalan bir çiftin hikayesini okuyoruz...


Romanın kadın kahramanı Lottie'nin evleneceği erkeğe aşık olması uzun sürmüyor..Ancak erkek kahraman genç kızdan etkilendiği halde onu farketmemezliğe devam ettiği gibi önceki evliliğinden olan kızını da açıklamaya bile gerek görmedi...Kızcağız evlendikten sonra gittiği evinde gördü kızını..Adamdan gelen her şeye eyvallah demesi beni çileden çıkardı. 
Hayden'in saplantılı şekilde eski eşine olan aşkı bağımlılığı beni sinir etti..Romanın buradaki kurgusu bana Jane Eyre'yi anımsattı. 


Serinin ilk kitabında da romanın başında hikayeye girememiştim.İkinci kitapda da aynısı oldu. Yazarı çok sevmesem kitabı yarım bırakacaktım ancak yazarı çok sevdiğimden kıyamadım..
Goodreads'e göre serinin bir kitabı daha var ancak yazarın sitesine ve fantasticfiction'un sitesine baktığımda iki kitap.. Yayınevi ne yapacak merak ediyorum..


Benim için yazarın en güzel kitabı Güllerin Fısıltısı..Onu tanıyıp sevdiğim kitabı..Historical severlere fazla beklentiye girmeden okumalarını öneririm..


Fairleigh Sisters
1. A Kiss to Remember (2001) Unutulmaz Öpücük
2. One Night of Scandal (2003) Unutulmaz Gece
3.Yours Until Dawn (2004)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder