7 Ocak 2016 Perşembe

Bir Masum Menekşe-Kathryn Kramer

Orijinal Adı: Desire's Masquerade
Edisyon Adı: Bir Masum Menekşe
Yazar : Kathryn Kramer
Yayınevi : Novella Yayınları
Çeviri : Arzu Şensoy
Goodreads Puanı .5/2,89
Puanım :5/5



Uzun zamandır konu,kurgu ve duygusal sahneler ile böylesine taçlandırılmış bir kitap okumamıştım. Tarihi mekanlarda adeta yaşayarak sayfaları nasıl çevirdiğimi bilemeyerek okuduğum bir roman oldu. 
Novella yayınları'nı  böylesi bir yazarı keşfedip ortaya çıkardığı için tebrik etmek istiyorum...Yazarı araştırdığımda da Kathryn Hockett ,Kathryn Vickery isimleri ile yayımlanan romanları olduğunu gördüm..
Elimde olmadan yazarın diğer kitaplarını da merak ettim...


Roman 1483 Yılı İngiltere'sinden başlayarak O yılların Venedik şehrinin sihirli büyülü mekanına götürüyor ...
O yıllar da Plantagenet hanedanı tahtta. Kadın kahramanımız Lady Madrigal Kral Richard'ın korumasında bir genç kız..
Erkek kahramanımız ise dönem de yaşanan Güller Savaşı'ndan sonra elinden toprakları alınan bir asilzade..Babasının ölümünden Madrigal'ın babasını sorumlu tutuyor..

İlk anda onu gördüğünde adeta çarpılmış olmasına rağmen,kibir ve sabir fikirliliği yüzünden Madrigal'a çok acı çektiriyor..
Madrigal ise bu genç adama olan aşkı yüzünden tereddütsüz ölümüne maceralara atlıyor. Beraber gittikleri Venedik'te dilenciler ile birlikte bile yaşıyor...
Ne yapıyorsa bu genç adamın katı kalbini yumuşatamıyor..
Kendisine olan tepkisi yüzünden erkek kılığına girip yanında olmaya katlanıyor..aşkını ise bir maskenin ardından yaşamak zorunda kalıyor..



Daha fazla detay vermek istemiyorum..Yazarın sihirli kalemi ile tanışmak istiyorsanız tavsiye ederim..



Ancak ben romanı çok sevdim tam da istediğim gibi bir romandı..O anlatım o betimleme ve tasfirler...Malum organların olmadığı aşk sahneleri..Adeta uçurdu beni ..Rahatsızlığım olmasaydı çok daha önce bitirebileceğim bir kitap idi..
Bu yazarın diğer kitaplarını da en yakın zamanda okumak istiyorum..
Novella Yayınlarını tebrik etmek istiyorum....Zira kapaktan çeviriye kadar kusur bulamadığım bir roman idi... 


Sıradan donuk bir Tudor dönemi kitabını okumayı düşünürken muhteşem bir roman çıktı karşıma..Allahtan Goodreads'te puanlamanın çok uzun zamandır yapılmadığını sevgili Hafize Özaslan  tarafından uyarıldım..Çünkü yazar uzun zamandır yazmıyor görünüyor diiye düşünürken..Yazarın başka isimler ile de bir hayli yazmış olduğunu gördüm...

Kathryn Hockett ve Kathryn Vickery 

Yazarı favorilerime ekledim bile..Eğer tarihi büyülü mekanlardan hoşlanıyorsanız macera ve savaş temalarını seviyorsanız bir de tutkulu bir aşk okumayı seviyorsanız bu roman tam da size göre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder