14 Mart 2016 Pazartesi

Maskeli Aşk&Söyleyemem Sevdiğimi - Nicola Cornick


Orijinal Adı : Unmasked
Edisyon Adı : MasKeli Aşk
Yazar : Nicola Cornick
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Çeviri : Ceyda Aldemir
Goodreads Puanı: 5/3,63
Puanım :5/4,5


Okurken büyük bir keyif aldığımı söylemeliyim..Bu kitap serinin yan kahramanlarının macerası var idi. Yazar bu seriyi üçleme olarak yazdığını sanmıştım ancak sonradan eklemeler olmuş ..Laura ve Dexter'in ilişkilerinin olmadığı Laura'nın Dük kocasının aşağılık karakterinin açığa çıktığı bir roman idi.


Bu seri genelde çok güzel ancak yazarın başka kitapları başka serileri var..
Yayınevinden ricam lütfen yazarın başka serilerine yönlenmeleri...Maskeli Aşk The  Brides of Fortune serisinin 5.kitabı olarak görünüyor goodreadste ancak bu serinin bir kitabı daha var  oda serinin yan serisi sanıyorum...Yayınevi onu yayımlamadı...Biraz araştırma yaptığımda da Maskesiz Aşk'ın seriye başlangıç kitabı olduğunu görüyorum. 


Çünkü serinin 1. kitabındaki kahramanlarımız Laura ve Dexter 'in evli olmadığı Laura'nın hala Charles ile evli olduğu zamanda geçtiğini görüyorum ..Fakat bu kitap nedense serinin 4. kitabını okumasam da serinin diğer kitaplarından daha güzel ..En azından ben bu kitabı çok sevdim..Konu oldukça da çarpıcı serinin in diğer kitaplarından daha duygusal,akıcı idi.Havada kalan şeyler var gibi gözükse de bazı yerleri fazlaca absürt gibi geldi bana..Puanı da o yüzden tam vermedim...Yine de keyifli bir okuma idi.

Yazarın diğer kitaplarını okumayı çok isterim..

Binbaşı Nick Falconer, Muhteşem Kızlar’ın maskesini düşürmek üzere Londra’dan gönderilmiştir. Ancak bir grup zalim kadın bulmayı beklerken karşısına dul bir hanımefendi olan 
Marina Osborne çıkar. Genç adam bu gizemli ve güzel kadının, Muhteşem Kızlar’dan biri olduğuna inanamaz. Çekici asker, genç kadının bedeni, ruhu ve sırlarını ele geçirmek için ikisini de yakan bir tutkuyla onu baştan çıkarmaya çalışırken 
kendi duygularına hâkim olabilecek midir? 

Bu soruşturmanın başında da kuzeni Rashleigh 'in öldürülmesi ile de soruşturmayı çift yönlü olarak ele almaya çalışır..

Soruşturmayı sürdürürken de şüphelendiği Marina'nın aslında Rashleigh'in mukaveleli kölesi olduğunu öğrenir..Marina bu kölelikten firar ederek ile kurtulmuş yanında da yüklü miktarda mücevheri de kaçarak kaçmıştır.
Ancak Nick bunu yaptığı uzun araştırmalar sonucunda değil de tesadüfen öğrenecek ve bu güzel kölenin miras yolu ile kendisine kaldığını görecektir..
Bu kitabı okurken en çok hoşuma giden Nick ve Mari arasındaki romatizm idi. Yazar ikili arasındaki çekim  ve cinsel gerilimi  oldukça güzel kaleme almıştı..
Historical okumayı seviyorsanız tavsiye ederim..



 Orijinal Adı : The Confessions of a Duchess
Edisyon Adı : Söyleyemem Sevdiğimi
Yazar: Nicola Cornick
Yayınevi : Pegasus Yayınları
Çeviri: Esra Doyuk
Goodreads Puanı: 5/3,41
Puanım : 5/4

Serinin ilk kitabını okuduğum da yorum yapmamışım yeni farkettim. Yazarı sevmeme neden olan bu kitap bence serinin en başarılı kitabı idi. Fakat kadın kahramanın erkek kahramandan sekiz yaş büyük olması yüzünden çoğu okuyucu tarafından benim tuhaf diyebileceğim bir neden bence pek ilgi görmedi...
Laura Cole bir Düşes kocası pek de yanında değil..Mutluluğu Londra'da başka kadınların yataklarında arıyor..Dexter Anstruther ile bir gecelik yakınlaşmalarından sonra yolları ayrılıyor ve Dexter'in bir soruşturma için tekrar köye geri döner.. Ancak Laura'nın ondan kaçmak için sırları ve nedenleri vardır. İkili arasındaki cinsel gerilim ve tutku ne kadar güzel  olursa olsun Laura'nın iradesini kırmak o kadar da zordur..


Genel olarak Sıra dışı bir Historical kalıplaşmış Marki Dük düşes yok bu kitapta.Zengin de değiller.Kadın erkekten sekiz yaş büyük ama bu birbirlerini sevmelerine kesinlikle engel değil.Kelle vergisi denen bir olayla başlıyor romanımız.Vallahi ben çok beğendim.Yazar da müthiş bir anlatım gücü var.Sanırım bu üç kitaplık bir seri.Ben bu seriyi kesinlikle takip edeceğim.Değişik bir historical okumak istiyorsanız tavsiye ederim
Brides of Fortune
1. The Confessions of a Duchess (2009)
2. The Scandals of An Innocent (2009)
3. The Undoing of a Lady (2009)
4. The Secrets of a Courtesan (2009)
5. Unmasked (2008)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder