27 Nisan 2016 Çarşamba

Karanlık Sevgili - J.R. Ward



 Orijinal adı: Dark Lover
Edisyon Adı: Karanlık Sevgili
Yazar: J.R. Ward
Çeviri: Taylan Taftaf
Yayınevi: DEX
Goodreads Puanı :5/4,22
Puanım : 5/3,50



Yıllar önce kitapların fan sayfalarında yazarları tartışırken o ararlar J.R.Ward'dan çok bahsedildiğini hatırlıyorum..Çok arkadaşım yazarı çok övmüş methetmişti..
Karanlık Sevgili'yi okumaya başladığımda sanırım çok fazla beklenti içine girmişim...Yazardaki ışığı hissettim ama umduğumu bulamadım ..


Yazarın kalemini Lara Adrian'a benzetmekle birlikte biraz  daha sert idi..Özellikle argo kelimelerin sansürlenmeden çevrilmesini sevdim..En azından çeviri de traşlanarak yumuşatılmaması güzel idi..


Kitabı okurken çok yerlerinde diğer seriler ve yazarlar ile benzerlikleri fark edeceksiniz zaten...Ancak J.R Ward diğer yazarlardan daha sert bir yazar..


Karanlık Sevgili'de kitabın kahramanları  Wrath ve Beth'den çok Marissa ve Butch ikilisini sevdim...Aralarındaki çekimi kimyayı çok beğendim..Onların serüvenini okumak için sabırsızlanıyorum..Serinin Dördüncü kitabı Marissa ve Butch'ın hikayesi..


Fakat okuduğum kitaptaki Wrath ve Beth'in hikayesin de bazı şeyler çok çabuk olup biterken bazı yerlerde eksik gibi kaldı..
Yine de yazara devam edip hakkında tam karara varmak istiyorum..Dile kolay tam tamına 14 kitaplık bir serinin 1.kitabı Karanlık Sevgili.. 


Kitabın başlarında romanın içinde geçen terimlerin,deyimlerin açıklanması kitap adına olumlu idi..
Tereddüte düşmemdeki noktalardan biri de serinin uzun olması..Yayın evinin istikrarlı olarak seriyi yayınlamasını umut etmek istiyorum...


Serinin ilk kitabı olması yüzünden serinin bir geçiş kitabı olabileceğini düşünüyorum..Fantastik sever okurların seveceğinden emin  olduğum bir kitap..






 Black Dagger Brotherhood

1. Dark Lover (2005) Karanlık Sevgili 
2. Lover Eternal (2006)
3. Lover Awakened (2006)
4. Lover Revealed (2007)
5. Lover Unbound (2007)
6. Lover Enshrined (2008)
7. Lover Avenged (2009)
8. Lover Mine (2010)
9. Lover Unleashed (2011)
10. Lover Reborn (2012)
11. Lover At Last (2013)
12. The King (2014)
13. The Shadows (2015)
14. The Beast (2016)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder