23 Haziran 2016 Perşembe

Kanun Adamı-Kristen Ashley

Orijinal Adı: Law Man
Edisyon Adı: Kanun Adamı
Yayınevi : Dex Yayınları
Çeviri : Belgin Selen Haktanır
Goodreads Puanı: 5/4,34
Puanım :5/5







Sonunda Dex Yayınevi Rüya Adamlar serisinin üçüncü kitabı Kanun Adamı'nı yayımladı. Önce kağıt kalitesinden bahsetmek istiyorum..
Dex yayınları bu güzelim kitapları bu kadar ince kağıda layık görmesine fena canım sıkıldı. Zira o fiyata daha iyi bir kağıdı hak ediyordu diye düşünüyorum.Genel olarak romanın çevirisi fena değildi bence. En azından okurken sıkılmadan hoşça vakit geçirten stres atabileceğiniz romanlardan idi.Serinin ilk kitabı Gizemli Adam bence serinin en iyi idi..


Bu romanın sonunda serinin diğer kahramanlarını da görmek güzeldi .Gwen,Tess,Calep yani Hawk ve Brock..
Hikaye başlarda Mara'nın musluğunun bozulması ve Mitch'in ona yardım etmesi ile başlıyor...Mara'nın suyunu vanadan kapatmayı bilmediğini öğrenmiş oluyoruz ..:)
İki tarafta birbirlerinden ölesiye hoşlanıyor..Mitch Mara'ya yaklaşabilmek için tam tamına dört yıl beklemiş..Çok sevimli idi ama.


Mara'nın çekingenliği ise buna büyük bir neden...
Mara'nın annesi ve teyzesini tanıyınca kızcağıza hak verdim doğrusu..Bir de uyuşturucu bağımlısı,alkolik ve uyuşturucu satıcısı kuzeni Billy..Mara'nın başı en çok omun yüzünden başı belaya giriyor aslında..Ama Billy'nin iki küçük çocuğu var ..Ayrı annelerden. Biri kız Billie diğeri oğlan Billy


Çocuklar korkunç durumda. Açlıktan sefaletten bakımsızlıktan acınacak durumdalar.
Mara onlara kol kanat germek istiyor.Ona en büyük destek dedektif Mitch Lawson'dan geliyor..
O kadar güzel sahipleniyor ki Mara ve çocukları..Bayıldım..
Ama Mara'nın teyzesi ve annesi bu işten büyük çıkarlar,faydalar elde etmek peşindeler..
Mara'nın bu kadar kendine güvensiz olmasında en büyük pay annesinin..Tanrım...Böyle bir anne olduktan sonra düşmana hiç mi hiç gerek yok...
Neyse roman baştan sona kadar Mirtch'in süper bir şekilde sevdiği kadını kollayıp gözetip,sevmesi,çocukları ailesi olarak benimsemesi..Müthiş bir şeydi..
Ama Mara'nın çekingenliği,kendine güvensizliği beni bazen sinir etse de..Güzel bir hikaye idi..
Romanın sonuna doğru rüya erkeklerimiz Hawk ve Brock da ortaya çıkıyor...
Serinin son kahramanı Tack'da..


Severek okuduğum bir romandı ancak bazı yerlerde gereksiz uzatmalar var gibi geldi bana. Favorim Hawk'ın olduğu kitap olan Gizemli Adam.Yazarın anlatımına bayılıyorum arada serpiştirdiği argo kelimeler de tam kıvamında idi. Ne gereksiz sertlik ne de fazla erotizm vardı. 
Yazarı favorilerime aldım bile. Şimdi serinin son kitabı olan Motosikletli Adam'ı merak ediyorum umarım arasını fazla açmadan onu da hemen yayımlarlar..



Dream Man
1. Mystery Man (2012) Gizemli Adam
2. Wild Man (2011) Vahşi Adam
3. Law Man (2012) Kanun Adamı 
4. Motorcycle Man (2012)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder